תיירות

שניות מאסון: זו הסיבה המפחידה לנחיתת החירום

דקות של אימה עברו על נוסעי טיסה 1958 מקולומבוס, אוהיו, לפניקס כשמטוס הבואינג 737 של אמריקן איירליינס עלה באש לאחר שפגע בלהקת אווזים
מערכת ice | 
המטוס (צילום צילום מסך טוויטר @Cbus4Life)
המנוע של מטוס בואינג 737 של אמריקן איירליינס עלה באש לאחר שפגע בלהקת אווזים כ-25 דקות לאחר שהמריא אתמול (ראשון). לשמחת כולם, המטוס הצליח לנחות בשלום ולא דווח על נפגעים.
בסרטון דרמטי מהקרקע ניתן לראות את טיסה 1958 לפניקס חוזרת לנמל התעופה הבין-לאומי ג'ון גלן בקולומבוס כאשר להבות ועשן נראית מגיעים מהמנוע הימני.
האירוע החל כאשר המטוס המריא בסביבות השעה 7:43 בבוקר, כשהמנוע עלה באש פחות מ-30 דקות לאחר מכן לפני שהמטוס נאלץ לחזור, ונחת בסביבות 8:22.
אחד מהנוסעים סיפר ל-NBC 4 שהוא ואחרים שהיו על הטיסה שמעו רעש חזק במטוס, והטייס אמר להם שהם פגעו בלהקת אווזים זמן קצר לאחר ההמראה. לאחר הנחיתה הוצאו הנוסעים והובלו לטיסה אחרת שיצאה מאוחר יותר בבוקר. למרות האירוע החריג, שדה התעופה ג'ון גלן נשאר פעיל ולא דווח על עיכובים בטיסות.
התקרית התרחשה שלושה ימים בלבד לאחר שעל פי הדיווחים מנוע אחר עלה באש במהלך ההמראה מנמל התעופה שארלוט דאגלס בצפון קרוליינה. גם באירוע הזה לא דווח על נפגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה