בעולם

מטורף: טייס בן 18 ביצע נחיתת חירום והציל את הנוסעים

טייס בגיל העשרה הצליח לבצע נחיתת חירום מופלאה בפאתי קליפורניה והציל את חייהם של עוד שלושה נוסעים מלבדו:  "רק צריך להישאר רגוע, לזכור את האימונים שלי ופשוט להוריד את המטוס ולוודא שכולם בטוחים"
מערכת Ice | 
מטוס מתרסק (צילום פייסבוק)
טייס מתבגר הציל את חייו ואת חייהם של שלושה נוסעים כאשר ביצע נחיתת חירום על כביש 66 בקליפורניה בבוקר יום שני לאחר שמטוסו הקטן איבד את כוחו במהלך הטיסה. ברוק פיטרס, בן 18, הטיס מטוס חד-מנועי עם בני משפחתו כשאמר שהוא שמע קול נפץ מהמנוע בזמן שטס מעל מעבר קאג'ון.
פיטרס נסק מעל המעבר בין שני רכסי הרים גדולים - הרי סן ברנרדינו והרי סן גבריאל - ושם הבין שאין לו ברירה אחרת אלא לנחות, אמר ל-Inland News. "בשלב הזה לא היה לי מקום או זמן להגיע לשום שדות תעופה אחרים וזו הייתה האפשרות היחידה שלי, ההזדמנות היחידה שלי להוריד אותו".

הוא החל בירידה, תמרן את המטוס מתחת לקווי חשמל ונחת בבטחה. פיטרס הנחית את המטוס מבלי לגרום נזק למטוס. הוא ושלושה בני משפחה שרדו ולאחר מכן אף המשיכו לארוחת בוקר משותפת.
המתבגר אמר שהוא הצליח לשמור על דעתו במקום להיכנס לפאניקה, מה שעזר לו להשלים את הנחיתה ללא בעיה. "רק צריך להישאר רגוע, לזכור את האימונים שלי ופשוט להוריד את המטוס ולוודא שכולם בטוחים", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה