תיירות

מדוע חברות התעופה הישראליות הפסיקו לטוס לאחד היעדים האהובים?

במהלך מגבלות הקורונה, אחד היעדים האהובים על הישראלים שהיה פתוח בזמן שמדינות רבות סגרו את שעריהן היה איי סיישל. אך עם הזמן, יעדים נוספים נפתחו וכעת חברות התעופה הישראליות הפסיקו להפעיל טיסות ישירות לעד הפופולארי בעקבות ביקוש נמוך
מערכת ice |  2
מטוסי אל על בנתב"ג (צילום Magma Images)
במהלך תקופת הקורונה יעדים רבים נפתחו ונסגרו בקצב מסחרר, אבל אחד היעדים הפופולריים ביותר על ידי הישראלים היה ללא ספק איי סיישל, זאת בעקבות הסרת המגבלות המוקדמת שם, כשבתקופה מסוימת סיישל היו אחד היעדים היחידים שאפשר היה לטוס אליהם עם מגבלות התו הירוק.
אך ככל שהזמן עבר והמגפה העולמית דעכה, נפתחו עוד ועוד יעדים אהובים, מה שגרם לאל על וארקיע להפסיק את הטיסות הישירות לאיי סיישל. בארקיע עדיין מפעילים טיסות לקבוצות ספציפיות, אך לא כטיסות סדירות וקבועות.
ב"ישראל היום" בדקו את הסיבות לכך שהטיסות הישירות מישראל לאיי סיישל הופסקו, ושם גילו כי למרות שמדובר באחת המדינות היפות והמפנקות בעולם, הביקושים לטיסות אליה היו נמוכים יחסית, עד כדי כך שהן הפכו ללא כדאיות מבחינה כלכלית עבור חברות התעופה הישראליות. הביקוש ירד באופן טבעי לאחר שיעדים רבים נפתחו שוב, בראשם תאילנד, יעד פופולארי במיוחד עבור הישראלים.
החברה היחידה שנותרה על הקו הזה היא חברת אייר סיישל, חברת תעופה קטנה במיוחד שמחזיקה באמתחתה שני מטוסים בלבד והיא היחידה והבלעדית שמפעילה טיסות ישירות למדינה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלות הטיסה הוא כבר חלק זניח בחופשה
    א 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתי מלון , אוכל במסעדות , תחבורה,הימורים ובילויים אחרים נתונים את הכיוון
    סגור
  • 1.
    אז מה הבעיה?
    דיי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שאל על תטוס למקום כמו אייסיישל כשאין ביקוש?
    סגור