תיירות

היעדים הטובים ביותר לירח דבש בשנת 2023

אם אתם מתכננים את ירח הדבש המושלם, אולי כדאי שתציצו ברשימה הבאה כדי לגלות מהם חמשת היעדים הפופולריים ביותר עבור החופשה הראשונה שלכם בתור בעל ואישה
מערכת ice | 
חופשה בבוקינג (צילום בוקינג)
לפני מספר ימים פרסמנו את חמשת היעדים הפופולריים ביותר להצעות נישואין והיום אנו מפרסמים את השלב הבא בתכנון של הרגעים המאושרים ביותר בחייכם, והפעם עם יעדים שווים לירח הדבש שלכם. ירח הדבש, נזכיר, זו החופשה הראשונה והרומנטית של הזוג, זמן קצר אחרי טקס החופה ולכן נהוג לטוס ליעד מרוחק ואינטימי.
במקום הראשון והלא מפתיע כלל נמצאים המלדיביים. מדובר באחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשת בטן גב וכמובן לא מדובר ביעד זול מאד ולמרות הכול הוא מעניק השראה לאין ספור מלונות ברחבי העולם שמנסים לחכות את הקונספט.
במסגרת ירח דבש במלדיביים תוכלו ליהנות מסוויטות פרטיות שיושבות על המים, דילים של הכול כלול, מים כחולים וצלולים ושלל תענוגים יוקרתיים ובעיקר - רומנטיים.
במקום השני נמצא יעד מבוקש לא פחות, אך הפעם יקר במיוחד וזה כמובן בורה בורה. גם כאן מדובר בחופשת בטן גב קלאסית אך הנופים כאן הם הרבה יותר מרהיבים והחוויה אף יותר יוקרתית ואינטימית.
יעד שכיכב ברשימת היעדים להצעות נישואים נמצא גם כאן במקום השלישי והוא סנט לוסיה באיים הקאריביים. כאן נוכל ליהנות מתרבות חמה, נופים עוצרי נשימה, מים צלולים, חופים לבנים וכמובן הרבה פרטיות עבור הנשואים הטריים. בטיול זה ניתן לשלב גם מעט תרבות והיסטוריה, לצד ספורט אתגרי.
יעד מעט נגיש יותר עבור הזוג הטרי שבא מישראל היא יוון שמככבת במקום הרביעי, ובפרט סנטוריני. כולנו מכירים את התמונות הרומנטיות מהיעד הפופולרי הזה. בשנים האחרונות יוון הפכה להיות יעד פופולרי לא רק עבור נופשי הבטן גב, אלא גם עבור אלו שמחפשים ללמוד מעט היסטוריה ולחוות תרבות עשירה וקולינריה ים תיכונית במיטבה. כ כך שאם אתם מחפשים אופציה מעט זולה יותר, אך לא פחות רומנטית - יוון היא המקום בשבילכם.
במקום האחרון נמצאים איי הסיישל, שיכולים להוות אופציה דומה יחסית למלדיביים אך במחיר מעט נוח יותר, אם כי לא בהרבה. גם כאן נוכל ליהנות ממים כחולים, חופים מבודדים, חווית הכול כלול ועוד. לצד זאת, באיים אלו ישנם מספר אתרים המוכרים על ידי אונס"קו, דוגמת החוף השמור של הצבים הענקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה