תיירות

ג'ודי ניר מוזס מקימה להקת בנות חדשה עם הספייס גירלז?

ג'ודי ניר מוזס ממשיכה לכבוש בימים אלו את מנהטן ולאחר שיצאה למסע קניות ואפילו פגשה את ראש העיר, אין ספק שכעת הגיעה גולת הכותרת של הטיול וזו הפגישה עם ויקטוריה בקהאם
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום איציק בירן)
בימים אלו ג'ודי ניר מוזס מבלה את חג הסוכות וחול המועד בתפוח הגדול, הלא היא העיר ניו יורק בארה"ב. בזמן קצר ניר מוזס כבר הספיקה לפגוש את ראש העיר, לצאת למסע לקניות וכעת היא מוסיפה עוד מפגש בלתי צפוי ונוצץ לרשימה לאחר שפגשה את לא אחרת מאשר ויקטוריה בקהאם, לשעבר פוש ספייס.
 

בפוסט מיוחד שניר מוזס הקדישה לפגישה, היא כתבה: "אחרי שאמרה לי שאני מזכירה לה את אחת הבנות מהספייס גירלז והחמיאה מאוד על השילוב של החולצה והשיער, הזמנתי את ויקטוריה לביקור בארץ. בקיצור בסטי חדשה". לאחר מכן הוסיפה כי החולצה שהיא לובשת היא בעיצובה של בקהאם. 
כידוע, ויקטוריה בקהאם החלה את הקריירה שלה בתור אחת מחמשת הספייס גירלז, אך מאז הספיקה כבר להתחתן עם כוכב הכדורגל דייוויד בקהאם, עמו הביאה ארבעה ילדים. מזה שנים רבות מרבית עיסוקה של בקהאם הוא עיצוב אופנה וכיום היא בעלת ליין אופנה הנושא את שמה וקולקציות יוקרתיות ופופולריות ביותר, לצד שיתופי פעולה נרחבים בתחום הביוטי. 
כאמור, בימים אלו ניר מוזס מבלה בניו יורק וזאת למרות שהייתה אמורה להופיע בשבוע בעבר לדיון בבית המשפט בנושא תביעה שהוגשה כנגדה מצדו של אבנר הררי. על פי טענותיו, ניר מוזס כינתה אותו "רוצח" בריאיון פומבי וזאת בעקבות הקשר שלו לעולם התחתון. לאחר שנעדרה מהדיון, למרות שלא אושרה בקשתה לדחות אותו, היא נקנסה באלפי שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושחתת ושרלטנית ! (ל"ת)
    אסף 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור