תיירות

מלון על חלל: לא תאמינו איפה הילטון תעצב סוויטות

אחרי שהגיעה כמעט לכל פינה בכדור הארץ, ענקית המלונאות הילטון הוזמנה לעצב סוויטות לאסטרונאוטים בתחנת החלל סטארלאב. ויש סיכוי שגם אתם תוכלו להתארח שם בעתיד
מערכת ice | 
תחנת החלל הבינלאומית (צילום Roscosmos / flickr)
אוהבים להתארח במלונות של רשת הילטון אבל כבר הייתם בכל מלון אפשרי בעולם? יכול להיות שבקרוב תגלו יעד חדש של ענקית המלונאות העולמית. חברת החלל וויאג'ר (Voyager Space), בשיתוף עם תאגיד התעופה לוקהיד מרטין בחרו ברשת הילטון לתכנן ולעצב מתקני אסטרונאוטים עבור תחנת החלל שלהם "סטארלאב". לפי הדיווח ב-CNBC, בשלב ראשון ישמשו הסוויטות את האסטרונאוטים, אך נבדקת אפשרות בעתיד להקים מלון חלל ולארח שם גם תיירי חלל.

תחנת החלל סטארלאב שצפויה להיפתח בשנת 2027 היא אחת מארבע שנבנות על ידי חברות אמריקאיות בסיוע חוזים של נאס"א. הסוכנות מתכננת להוציא משירות את תחנת החלל הבינלאומית (ISS) בשנת 2030. חברת Nanoracks של וויאג'ר קיבלה את החוזה הגדול ביותר, שהוערך ב-160 מיליון דולר.
יו"ר ומנכ"ל וויאג'ר, דילן טיילור, אמר בשיחה עם CNBC בקונגרס האסטרונאוטיקה הבינלאומי 2022, שהוא נרגש מ"הפרספקטיבה הייחודית" שמביאה רשת הילטון לפרויקט "משום שהם לא אנשי חלל. זה כמעט כמו להסתכל על זה בסט עיניים רענן ולומר: 'איך אנחנו מדמיינים מחדש את החוויה הזו'". טיילור גילה שהשותפות עם רשת הילטון החלה עם "עוגיות בחלל" בתחילת 2020, כאשר אסטרונאוטים ב-ISS אפו עוגיות שוקולד צ'יפס כניסוי הראשון באפיית מזון בחלל.
 
מנכ"ל הילטון כריסטופר נסטה אמר כי "במשך עשרות שנים, הגילויים בחלל השפיעו על החיים בכדור הארץ, ועתה להילטון יש הזדמנות להשתמש בסביבה המיוחדת הזו לשפר את חווית האירוח, לכל מקום שבו אנשים מטיילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה