תיירות

אלופת אירופה בסקי נהרגה בעקבות תאונה מסתורית

הרשויות בצרפת חוקרות מה גרם למותה של אדל אילוז בשעה שטיפסה על הר המון בלאן, אילוז זכתה בעבר באליפות אירופה בטיפוס ובסקי ונחשבת לעילוי בתחום, כמו כן על פי חקירה ראשונית נקטה בכל אמצעי הזהירות הנדרשים
מערכת ice | 
אדל אילוז (צילום אינסטגרם)
אדל מילוז בת ה-26, אלופת צרפת בטיפוס הרים נהרגה לאחר שנפלה במהלך טיפוס על פסגות רכס המון בלאן באלפים הצרפתיים. לפי הדיווחים מילוז צנחה אל מותה יחד עם חברתה שטיילה איתה ביום שישי האחרון.
לאחר כמה שעות של חיפושים גופותיהם התגלו בשעות הערב באותו היום. גורמים רשמיים מסרו כי בבדיקה ראשונית ניכר כי השתיים היו מאובטחות על ידי חבל ונקטו בכל אמצעי הזהירות והבטיחות הנדרשים בטרם התאונה המצערת התרחשה. בעקבות כך לא ברור מדוע הן נפלו. הרשויות המקומיות ומומחי לטיולים באזור פתחו בחקירת התקרית.
מילוז, שגדלה בעיר שאמוני שבמרגלות הרי האלפים, זכתה במספר תארים אירופיים ועולמיים בטיפוס הרים בסקי. בשנה וחצי האחרונות מילוז פרשה מפעילות ספורטיבית מקצועית והתמקדה בעיקר באימון צעירים והדרכת תיירים באזור.
 
שרת הספורט והאולימפיאדה של צרפת צייצה את תנחומיה ​​בטוויטר וכתבה בצרפתית שהיא "עצובה מאוד" מהחדשות. "אדל הייתה אישה צעירה וזוהרת", אמר יו"ר חברת המדריכים של שאמוני אוליבייה גרובר, לפי ה"סאן". "כל החברה מרגישה היום עצב אינסופי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה