תיירות

אל על במהלך מטורף: מה ירוויחו הנוסעים החל ב-1.7?

החל מה-1 ביולי 2024, חברת התעופה הישראלית ודלתא איירליינס יציעו טיסות קוד שייר ליעדים אסטרטגיים באירופה - פרנקפורט ולונדון. מהלך זה מסמן פריצת דרך בנוחות ובגמישות עבור נוסעים המבקשים להגיע ליעדים מגוונים בארצות הברית
מערכת ice |  4
אל-על (צילום דוברות אל-על)
בשורה מרעננת לנוסעים הישראלים והאמריקאים: אל על ודלתא איירליינס מכריזות על הרחבה משמעותית בשיתוף הפעולה ביניהן, פותחות דלת לעולם של אפשרויות חדשות עבור הנוסעים.
החל מה-1 ביולי 2024, שתי חברות התעופה המובילות יציעו טיסות קוד שייר ליעדים אסטרטגיים באירופה - פרנקפורט ולונדון. מהלך זה מסמן פריצת דרך בנוחות ובגמישות עבור נוסעים המבקשים להגיע ליעדים מגוונים בארצות הברית.

הנוסעים ירוויחו קישוריות משופרת: נוסעים יוכלו לטוס מתל אביב לפרנקפורט או ללונדון, ומשם להמשיך ליעדים רבים בארצות הברית, הכל תחת מטריית שיתוף הפעולה, גמישות מירבית: ניתן לבחור בין טיסות המשך באותו היום או לעצור ביעדי הביניים לשהייה ארוכה יותר.
יתרונות לחברי מועדון: חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ייהנו מצבירת נקודות גם בטיסות דלתא. מספרי טיסות ייעודיים: לנוחיות הנוסעים, הוקצו מספרי טיסות ספציפיים לכל מסלול במסגרת הקוד שייר. שיתוף הפעולה המורחב מגיע בעקבות חידוש הטיסות היומיות של דלתא מתל אביב לניו יורק (JFK), מהלך שכבר הוכיח את עצמו כמוצלח.
"אנחנו נרגשים להציע לנוסעינו אפשרויות רבות יותר מאי פעם," אמר דובר אל על. "שיתוף הפעולה עם דלתא מאפשר לנו להרחיב את הרשת הגלובלית שלנו ולספק חוויית נסיעה חלקה ונוחה יותר". נציג דלתא הוסיף: "החיבור בין שתי חברות התעופה המובילות פותח עידן חדש של נוחות ויעילות עבור נוסעים בין ישראל, אירופה וארצות הברית".
עם הרחבת שיתוף הפעולה, נראה כי השמיים הם אכן הגבול עבור נוסעי אל על ודלתא. הצעד הזה לא רק מגדיל את מגוון האפשרויות לנוסעים, אלא גם מחזק את מעמדן של שתי החברות בשוק התעופה העולמי המתחרותי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלעל מראש עולה פי 2 מחברות זרות
    עושק 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפסקתי לטוס איתם . פשוט חזירות המחירים שלהם. 2000 דולר לארה״ב כשחברה זרה עולה 900-1000 לאותן שעות ותאריכים
    סגור
  • 2.
    אין לי מושג מה הם יציעו אבל אני ב737max לא טס!! (ל"ת)
    טכנאי ח"א לשעבר 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם ככה תשאר מקורקע בעולם.
    נחי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון לרגע זה, נראה לי בארץ אין בכלל מקס, לאף אחת מחברות התעופה הישראליות. בעולם יש בלי סוף.
    סגור
  • 1.
    טיסת המשך
    זיוה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם זה מוזיל את עלות הטיסה?
    סגור