תיירות

יטבתה מחלקת גלידות לנופשים באילת: אלו הטעמים המיוחדים שיוענקו

נקודת העצירה המיתולוגית של יטבתה הממוקמת בדרך לאילת חוזרת והפעם בשיתוף עם ארגון הצליאק הישראלי. אלון סגל, מנהל השיווק של יטבתה בדרך לאילת: "במיוחד בשנה זו של אי ודאות, אנחנו שמחים ונרגשים להמשיך מסורת של שנים המעניקה מרחב נשימה ואוויר"

מערכת ice | 
גלידה ללא גלוטן (צילום לירן יוחאי)
יטבתה, נקודת העצירה המיתולוגית בדרך לאילת, יוצאת בשיתוף פעולה יוצא דופן, זו השנה הרביעית, עם ארגון הצליאק הישראלי. אלון סגל, מנהל השיווק של יטבתה בדרך לאילת, מספר על הפרויקט המפורסם שחוזר שוב. 
"אחד מהאירועים הגדולים שאנו מאושרים לארח זו השנה הרביעית הוא אירוע הנופש ללא גלוטן, שארגון הצליאק הישראלי מארגן בחודש מארס". עוד הוסיף סגל: "במיוחד בשנה זו של אי ודאות, אנחנו שמחים ונרגשים להמשיך מסורת של שנים המעניקה מרחב נשימה ואוויר, יחד עם תחושת מסורת והמשכיות, ללקוחות שלנו הנהנים ממגוון מאכלים וגלידות ללא גלוטן". הנופשים עצמם מתחלקים למספר אפשרויות נסיעה במהלך החודש, מפאת כמות המשתתפים הגדולה ויוצעו בין התאריכים 14-30 בחודש מרץ. 

 
יטבתה תארח את הנופשים בדרכם לאילת – ויוצעו להם גלידות ללא גלוטן, אשר יוצרו במיוחד על ידי יצרן הגלידה של יטבתה הנקרא "גלסייר".  בין הטעמים אשר יוצעו לנופשים:  וניל אוראו, לוטוס, עוגת גבינה ניו יורק, פררו רושה, אלפחורס, קורנפלקס שוקולד לבן ועוד טעמים נוספים. חברת יטבתה מציינת כי קיימות גלידות ללא גלוטן יהיו זמינות לכל הבאים בתאריכים המצוינים עד גמר המלאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה