TOP 5

השחקנים המרוויחים ביותר השנה: ספיידרמן קיבל יותר מבונד?

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוכרז תוך שבוע כסרט הרווחי ביותר השנה עם הכנסות של כ-900 מיליון דולר ברחבי העולם. אך מי שחגג עם הכסף לא היה הכוכב טום הולנד, ושחקנים ותיקים יותר כמו רוברט דאוני ג'וניור ודניאל קרייג הרוויחו הרבה יותר. מי השחקן שהרוויח הכי הרבה כסף השנה?
מערכת ice |  1
קרייג דה רוק הולנד (צילום ויקיפדיה)
אמנם ספיידרמן הוא הסרט המרוויח של השנה כבר בשבוע הקרנה אחד, אך נראה שהשחקן טום הולנד לא יעשה קופה כמו מפיקי הסרט, וההערכות הם הוא הרוויח כחצי מיליון דולר על הופעתו כספיידרמן. מה שכן, בתפקידים הבאים הוא כבר ירוויח פי כמה.
במקום הראשון, מי שהרוויח הכי הרבה בשנת 2021 הוא דניאל קרייג שהכניס סכום של כ-100 מיליון דולר השנה. וזה לא בגלל ג'יימס בונד שהוקרן השנה, כי הוא צולם לפני יותר משנה, אלא ככל הנראה שני סרטי המשך לסרט הבלשי "רצח כתוב היטב" שהוא מככב בהם, שעתידים לעלות בקרוב לנטפליקס.
במקום השני במרוויחים השנה נמצא דווין "דה רוק" ג'ונסון, שרגיל להיות בטופ בשנים האחרונות. השנה הוא הכניס "רק"  של 50 מיליון דולר. במקום השלישי עומד וויל סמית' שהרוויח 40 מיליון דולר על תפקידו בסרט "המלך ריצ'ארד", שבו הוא מגלם את אביהן של הטניסאיות ונוס וסרינה וויליאמס. יחד איתו נמצא דנזל וושינגטון, שהסרט שהוא מככב בו "הדברים הקטנים", הביא לו כ-40 מיליון דולר.
 
אחריהם נמצאים עוד 2 שחקנים שרגילים להוציא להיטים, מארק וולברג וליאונרדו דיקפריו ("אל תביט למעלה") שכל אחד מהם הכניס השנה סכום של כ-30 מיליון דולר.
עוד ברשימה, חברתו של דיקפריו לסרט, ג'ניפר לורנס, שהכניסה השנה 25 מיליון דולר. לורנס ודיקפריו מגלמים יחד צמד אסטרונומים שמנסה להזהיר את העולם מפני כוכב שביט שעומד להתנגש בכדור הארץ. יחד עם לורנס נמצאת השחקנית הוותיקה ג'וליה רוברטס שהרוויחה גם היא 25 מיליון דולר בשנה שחלפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חושש שאולי שכחתם
    ערן 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיין ריינולדס על הודעה אדומה לבד קיבל 20 מליון והיה לו השנה גם לשחרר את גיא …
    סגור