עסקי ספורט

עצוב: הספורטאי האגדי הלך לעולמו מסיבה שלא נחשפה

מיגל אנחל גונזלס, אחד מהשוערים הטובים ביותר של קבוצת ריאל מדריד, הלך לעולמו בגיל 77 מסיבה שלא נחשפה. אנחל זכה פעמיים בגביע אופ"א ובשמונה אליפויות ספרד, והשאיר אחריו מורשת מרשימה במיוחד
מערכת ice | 
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
מיגל אנחל גונזלס, אשר היה אחד מהשוערים הידועים ביותר של קבוצת ריאל מדריד, הלך לעולמו בגיל 77. לא נמסר מידע נוסף בהקשר לסיבת המוות. אנחל זכה פעמיים בגביע אופ"א ובשמונה אליפויות ספרד, ונחשב לאחד מהספורטאים המובילים בתחומו.
השוער שיחק בקבוצת ריאל במשך 18 עונות, מ-1968 ועד 1986. במקביל הוא ייצג את נבחרת ספרד 18 פעמים, והעפיל עמה פעמיים לתחרות המונדיאל בארגנטינה בשנת 1978, וכן בספרד ב-1982. אין ספק כי השחקן האגדי השאיר אחריו מורשת ארוכת שנים, לאחר שייצג את ספרד בכבוד והצליח לזכות במגוון פרסים והוקרה על יכולות המשחק המרשימות שלו. כתזכורת לחשיבותו, הקבוצה פרסמה ציוץ לזכרו בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) .
  
כמו כן, חשוב לציין כי גם לאחר שהשחקן פרש מעולם הספורט באופן רשמי, הוא המשיך לעסוק רבות בתחום, ושימש כמאמן הקבוצה האהובה וכן כמנהל מתחם האימונים של המועדון. הוא היווה מקור השראה בעבור רבים, והוא הצליח לחתום את שמו בספרי ההיסטוריה של עולם הספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה