בעולם

אחרי שעובדיה השתתפו בטבח: ספרד תעניק מיליוני אירו לאונר"א

למרות שנחשף שעובדיה השתתפו בטבח הנורא ב-7 באוקטובר, את ממשלת ספרד זה ממש לא מעניין והיא החליטה להעביר 3.5 מיליון אירו לאונר"א
מערכת ice |  2
אונר"א (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
למרות שמדינות רבות החליטו להחרים את הכספים שהן מעניקות לארגון אונר"א, זאת לאחר שנחשף כי חלק מעובדיה השתתפו בטבח הנורא ב-7 באוקטובר, ספרד לא מתרשמת מהממצאים שעולים והחליטו להעניק לא פחות מ-3.5 מיליון אירו לארגון. כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות "רויטרס".
על פי הדיווח, ממשלת ספרד העניקה בשנה שעבר לארגון סכום של 18.5 מיליון אירו, מתוכם אגב 10 מיליון אירו אושרו בחודש דצמבר האחרון, חודשיים אחרי הטבח הנורא. כזכור, שורה של מדינות החליטה להקפיא את הכספים לארגון בעקבות החשיפה של המודיעין הישראלי. ללא קשר לספרד, גם איחוד האמירויות הודיעה לאחרונה כי היא תעביר 5.5 מיליון אירו לארגון.

כזכור, אחרי שארצות הברית נתנה את יריית הפתיחה, עוד ועוד מדינות החליטו ללכת בעקבותיה ולהקפיא את הכספים שהן מעניקות לאונר"א, בהן ניתן למצוא גם את קנדה, אוסטרליה, הולנד, בריטניה, איטליה ופינלנד. הארגון ממומן בכמיליארד דולר בשנה נכון ל-2022 ובוודאי שעל רקע המלחמה הסכומים היו אמורים להגיע לגבהים חדשים. אבל ישראל רשמה הישג ענק וטירפדה כסף שאמור היה להגיע לארגון שהוכח כמזיק ומסית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממשלת ספרד תמשיך להעניק כספים לאונר"א
    ד. 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלת למדינת ספרד ריסוק כלכלי. כי את הערך המוסרי איבדתם לגמרי.
    סגור
  • 1.
    אונרא
    דוד 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסיק לטוס לספרד חרם אין להם לב הלא הם הם שגרשו את היודים די לצביעות
    סגור