עסקי ספורט

הלם בצרפת: האם מסי זכה בכדור הזהב בשוחד?

מנהל 'פראנס פוטבול' לשעבר זכה לטובות הנאה מאנשי פריס סן ז'רמן, כחלק מניסיון לשחד אותו להעניק לליאו מסי את כדור הזהב ב-2021

מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, יוטיוב/ CBS Miami)
ליאונל מסי, הכדורגלן עם הכי הרבה זכיות בתואר "כדור הזהב" - התואר האינדיבידואלי הנחשק ביותר בעולם הכדורגל המוענק מדי שנה לשחקן הכי טוב בעולם לפי הישגיו והופעותיו באותה שנה, מסי הצליח לזכות בתואר כבר 8 פעמים במהלך הקריירה.
חקירה שהחלה בצרפת, עוסקת בזכייתו של מסי בכדור הזהב ב-2021, מן החקירה עולה כי למועדון של מסי באותה תקופה, פריס סן ז'רמן, הייתה השפעה לא חוקית על זכייתו בכדור הזהב באותה שנה.

Mediapart’ ו’לה מונד’ חושפים מסמכים שנבדקו על ידי שוטרים ומעידים על קיומם של קשרים קרובים באותה תקופה בין המועדון פ.ס.ז' לפסקל פרה – באותה עת העורך הראשי של ‘פראנס פוטבול’ והאחראי לארגון כדור הזהב.
ז'אן-מרסיאל ריבס, מנהל פ.ס.ז’ לשעבר, הנחקר כיום על לא פחות משבע עבירות כולל שחיתות ושידול, עולה באופן קבוע בפרשה הזו שכוללת גם את נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי.
לפי המידע שפורסם ב-’Mediapart’, לפסקל פרה שהפך היה מאמר המכיל מידע שהטיל ספק בעמלה בלתי חוקית שלכאורה שילם אל חלאיפי לסוכן של חאבייר פסטורה בשנת 2011.
פרה גם נהנה גם ממספר מתנות מאנשי פריז, כולל מושבים בפארק דה פראנס וטיסה במחלקת עסקים מהמוערכת בכ-9,000 אירו ב-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה