עסקי ספורט

מרגש: מנור סולומון העניק את חולצתו לנער שאיבד את משפחתו

הנער אריאל זוהר שאיבד את כל משפחתו במתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7.10 קיבל חולצה מהשחקן מנור שאמר בהתרגשות: "זכות גדולה מאד לפגוש אותו, איזה גיבור הוא"
מערכת ice | 
מנור סולומון ואריאל זוהר (צילום אינסטגרם)
אריאל זוהר בן ה-13 שאיבד את כל משפחתו ב-7 באוקטובר קיבל חולצה מהשחקן מנור סלומון שאמר: זכות גדולה מאוד לפגוש אותו, איזה גיבור הוא". לפני שבוע חגג אריאל בר מצווה ועלה לתורה בהשתתפותו של הרב הראשי לשעבר מאיר לאו.
כזכור משפחתו של אריאל, הוריו יניב ויסמין זוהר ושתי אחיותיו קשת ותכלת נרצחו במהלך חדירת מחבלי חמאס ליישוב נחל עוז בשבת השחורה ב-7.10. לפני כחודש בתוכניתו של עמרי אסנהיים ״יהיה טוב״ בכאן 11, התארח הזמר איתי לוי וסיפר על המפגש המרגש עם אריאל הצעיר שכל משפחתו נרצחה בשבת השחורה בנחל עוז. לאחר מכן, ביצע איתי את השיר ״לאורך הים״ כשברקע הוקרן קליפ מרגש המציג את החטופים והחטופות שמחים ומאושרים בימים טובים יותר. 

במהלך מתקפת הטרור על יישובי העוטף ב-7.10 נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, נפצעו מעל 7,000 ו-240 ישראלים נחטפו על ידי מחבלי חמאס לעזה, במה שהחל את מלחמת חרבות ברזל. תושבים רבים מיישובי העוטף נאלצו להתפנות מבתיהם, אולם בימים האחרונים מתרבים הדיבורים על כך שהם צפויים לחזור בקרוב לביתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה