עסקי ספורט

יעקב שחר חוגג: על מה הרוויח 2.5 מיליון שקל השבוע?

בעלי מכבי חיפה מגלגל 630 אלף יורו בעקבות הניצחון על פנאתינייקוס. הנציחון מצטרף לשתי תוצאות תיקו שהירוקים השיגו, אשר שוות יחד 420 אלף יורו. קבוצת הכדורגל המצליחה תעבור לשחק בקונפרנס ליג, ובכך תוכל להגדיל מאופ"א את ההכנסות עוד יותר: חצי מיליון לכל ניצחון, ו-166 אלף לכל תיקו
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
איש העסקים יעקב שחר, בעליו ונשיאו של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, צפוי לשלשל לכיסו סכום שעומד על לא פחות מ-45 מיליון יורו. לאחר שהקבוצה סיימה את קמפיין הליגה האירופית עם ניצחון 1:2 גדול על פנאתינייקוס, ובכך שריינה לעצמה מקום בשלב הפלייאוף של הנוק-אאוט בקונפרנס ליג.
בעקבות הניצחון, הירוקים שלשלו לקופת המועדון עוד 630 אלף יורו. בכך, בעצם, הבטיחו עד כה מעל 11 מיליון יורו. בסך הכל מדובר בסכום של כ-45 מיליון יורו - נתח גדול מתקציב הירוקים. הניצחון מצטרף לשתי תוצאות תיקו שהירוקים השיגו, ששוות 210 אלף יורו כל אחת.
הירוקים עוברים לשחק בקונפרנס ליג, ובכך הם יכולים להגדיל מאופ"א את ההכנסות עוד יותר. למעשה, כל ניצחון במפעל יקנה ליעקב שחר ולקבוצתו חצי מיליון יורו, בעוד תיקו יכניס עוד 166 אלף יורו. מכבי חיפה איבדה הקיץ שניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות - עומר אצילי, שעבר לקבוצת אל עין מאיחוד האמירויות תמורת 2.5 מיליון אירו.
 
נוסף על כך, איבדה הקבוצה את מוחמד אבו פאני שעבר לפרנצווארוש, אלופת הונגריה, תמורת 1.5 מיליון אירו. על פי דיווחים ברוסיה, היא לא הייתה רחוקה מלאבד כוכב נוסף של הקבוצה - הקשר מחמוד ג'אבר. על פי דיווח בגזאטה מחודש ספטמבר, רובין קאזאן התעניינה בקשרה של מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, וכבר הגישה הצעה עבורו בסכום של מיליון אירו, אך נדחתה. הסיבה לכך היא שהירוקים בבעלותו של יעקב שחר דרשו עבורו לא פחות מ-3 מיליון אירו, מה שגרם לרוסים לסגת מהעסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה