עסקי ספורט

קפטן מכבי חיפה מתנצל על הביזיון: "רוצים שהחטופים יחזרו"

צ'ארון שרי התנצל על התקרית עם השלט להחזרת החטופים שבחר לא להחזיק: "ף אחד לא הנחה אותנו להחזיק את השלט ולא אמר לנו מה כתוב עליו. שיהיה ברור שמהמגרש, אף אחד מאתנו לא יכול אפילו לראות מה כתוב שוב, אני מצטער עבור המשפחות שאיבדו את יקיריהם״

מערכת ice | 
צארון שרי (צילום מאניה גינס)
כוכב מכבי חיפה, צ'ארון שרי חטף ביקורות קשות ועוצמתיות על אי שיתוף הפעולה שלו בהחזקת השלט לשחרור החטופים מעזה על ידי חמאס וכבר איבד קמפיין למאניה ג'ינס על הדרך. כעת, הוא מנסה להסביר מה קרה שם.
שרי הבהיר: ״חשוב לי להסביר לכם את הצד שלי בסערה שהייתה ב-24 השעות האחרונות. אני ושאר השחקנים הזרים הגענו למקום שנמצא במלחמה. כל אחד מאיתנו בא בלי משפחה כדי להיות עם המועדון ברגעים האלו. אני לא מחפש מחיאות כפיים, עליתי לשחק עם החולצה שלנו, עם סרט שחור, כקפטן גאה".

עוד המשיך: "אף אחד לא הנחה אותנו להחזיק את השלט ולא אמר לנו מה כתוב עליו. שיהיה ברור שמהמגרש, אף אחד מאתנו לא יכול אפילו לראות מה כתוב שוב. במהלך הקריירה שלי אני מנסה להתרחק מפוליטיקה, וחשבתי שזה שלט פוליטי כלשהו. אם מישהו היה מודיע לנו שהשלט הזה קורא להחזיר את החטופים הבייתה, לא הייתה בכלל שאלה".
לסיום כתב: "כמובן שאנחנו רוצים שהחטופים יחזרו הבייתה, אבל לא הודיעו לנו על זה, רגע אחרי עמדנו דקת דומייה בצורה הכי מכבדת שאפשר. מה שחשוב עכשיו הוא שכל בני הערובה יחזרו למשפחותיהם! אני מצטער עבור המשפחות שאיבדו את יקיריהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה