עסקי ספורט

ברק בכר שבר את הרשת: המחווה של המאמן לחטופים נחשפת

שבועיים לאחר מסיבת העיתונאים המרגשת שערך מאמנה הישראלי של הכוכב האדום בלגרד בגרמניה, ערך היום בכר מחווה לחטופים כאשר ענד שרשרת עם כיתוב בעברית: "הלב שלנו שבוי בעזה"
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
מאמנה הישראלי של הכוכב האדום בלגרד ברק בכר ממשיך להעביר מסר תומך לעם ישראל שנמצא במלחמה מזה חודש. לאחר הנאום המרגש שלו לפני המשחק במחזור הקודם של ליגת האלופות בגרמניה נגד לייפציג, ענד היום המאמן שרשרת עם כיתוב בעברית: "הלב שלנו שבוי בעזה", זאת כמחווה לחטופים, רגע לפני שהוא פוגש פעם נוספת את הקבוצה הגרמנית, הפעם במגרשו הביתי בבירת סרביה.
כזכור לפני שבועיים נשא המאמן הישראלי נאום מרגש לפני המשחק בגרמניה נגד לייפציג בו אמר: אתמול דיברתי עם מיכאל, ילד בן 9 שמחבלי חמאס רצחו את הוריו בנו של צלם YNET רועי עידן ז"ל שאוהד את ברצלונה" פתח בכר את דבריו והוסיף: "הוא ואחותו התחבאו בארון וכך ניצלו, זה מקרה מזעזע אחד שקרה מתוך יותר מ-1,400 נרצחים. אומרים שהכדורגל מחבר בין אנשים, אבל איפה הכבוד לאותם אלה שנרצחו? משפחות נשרפו, נשים נאנסו, מחבלי חמאס ערפו ראשים של ילדים, יותר מ-200 נחטפו והכדורגל שתק. הרבה מועדונים לא תמכו באוהדים שלהם שנרצחו, כמו ליברפול וברצלונה".

בכר המשיך: "התגובות של הקבוצות הגרמניות היו נקודת אור בתוך החושך, הכל זה כסף? הוא יכול לקנות ערכים? אנחנו מכירים את ההיסטוריה בגרמניה, הרבה קבוצות במדינה בחרו לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה וגם אנחנו הראנו תמיכה. אישתי והילדים שלי רצים כל יום לממ"ד, המדינה שלי מדממת, אבל אף אחד לא ישבור אותנו, ננצח כי אין לנו ברירה, עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה