עסקי ספורט

סגן האלוף האולימפי: "אדולף היטלר הוא ילד לעומת נתניהו"

סגן האלוף האולימפי, מאיידין מקיסי הצרפתי, שזכה ב-3 מדליות אולימפיות בריצת 3,000 מטר מכשולים, פרסם ציוץ נגד רה"מ נתניהו וישראל וזכה לשיתופים, לייקים וצפיות רבים. מחיסי לא חזר בו מאמירתו או התנצל 
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)

מלחמת חרבות ברזל חושפת התבטאויות שליליות פרו פלסטיניות ואף אנטישמיות מצד אמנים ומשפיענים מעבר לים, ביניהם משפחת חדיד, דואה ליפה, מיה ח'ליפה וכעת גם סגן האלוף האולימפי הצרפתי מאיידין מקיסי שצייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו אמירה אנטישמית במיוחד נגד רה"מ נתניהו.


בחשבון הטוויטר שלו כתב מקיסי: "אדולף היטלר הוא ילד לעומת נתניהו" והוסיף כי "המערב הם משתפי הפעולה האמיתיים". מחיסי הוסיף האשטגים התומכים בצד הפלסטיני, מכנים את נתניהו פושע ומגדירים את מה שעובר בעזה כשואה. כאמור, אותו ציוץ הפך לוויראלי וזכה לאלפי שיתופים, תומכים ותגובות, חלקם מגנים וחלקם תומכים.

ראש עיריית ריימס, העיר בה נולד וגדל האלוף האולימפי, הגיב על אמירתו ואמר: "אני מתבייש לחשוב שהוא ייצג פעם את צרפת. איזה חורבן". למרות הגינויים, מקיסי לא חזר בו מאמירתו או התנצל. 
 


כאמור, מקיסי הינו סגן אלוף אולימפי מצרפת אשר זכה ב-3 מדליות אולימפיות ברית 3,000 מטר מכשולים: 2 מכסף בבייג'ין ולונדון ואחת מארד בריו דה ז'ניירו. מלבד כל אלו, הוא היה אלוף אירופה 4 פעמים והשנה בחר לפרוש מפעילות באופן רשמי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה