עסקי ספורט

אגדת ה-NBA לשעבר במסר מפתיע: "בעד חמאס? לכו להבדק"

בכתיבה פרו ישראלית מאוד, כתב כוכב העבר רון ארטסט: "השלום יכול להגיע רק אם ישחררו את עזה מחמאס, אני מכיר ישראלים יהודים, אני מכיר אמריקאים יהודים. יש לי קרובים, חברים ואהובים שנאנסנו, עונו ונהרגו ב-7 באוקטובר"
מערכת ice |  1
NBA באבו דאבי (צילום DCT NBA)
כוכב ה-NBA לשעבר, מטה סנדיפורד ארטסט, או בשמו הקודם מטא וורלד פיס, שהוא בעצם רון ארטסט, כתב טור מיוחד ל"ניו יורק פוסט" בו התייחס באופן מאוד מרשים למלחמת 'חרבות ברזל' והסכסוך הישראלי פלסטיני כשהוא נותן תובנות שרבים מהתושבים בחו"ל לא מחזיקים בהם בשל בורותם בנושא.
בכתיבה פרו ישראלית מאוד, כתב: "השלום יכול להגיע רק אם ישחררו את עזה מחמאס, אני מכיר ישראלים יהודים, אני מכיר אמריקאים יהודים. יש לי קרובים, חברים ואהובים שנאנסנו, עונו ונהרגו ב-7 באוקטובר".

עוד כתב: "חמאס הביא טרור על ישראלים חפים מפשע, יותר מ-1,400 נרצחו ביום אחד שאכזריות כמו שלו לא נראתה מאז דאע"ש ב-2010. המתקפה של חמאס על מסיבת 'נובה' היתה שוברת לב. זה היה משהו שכאילו נלקח מסרט, שאם היה קורה בארה"ב - הוא היה אירוע הירי הגרוע בהיסטוריה של המדינה על אדמת ארה"ב".
ארטסט המשיך: "כאדם שהקדיש את הקריירה שאחרי ה-NBA להעלאת המודעות לבעיות נפש, אני לא יכול לדמיין את משבר בריאות הנפש שמתקפת הטרור הזו תגרום לישראלים. מה שקרה בישראל זו לא מלחמה - זו חוסר אנושיות. אני מכיר אנשים שחיים בפחד אחרי שחמאס החליט לקדם את האג'נדה האכזרית שלו לפני החיים של האנשים הפלסטינים. העזתים חווים גם הם את הטרור הברברי של חמאס".
על הבורות בארה"ב המשיך: "הפגנות בעד חמאס קורות ממש ליד הבית שלי בניו-יורק תחת הכותרת שהן בעד שלום. המחאות האלו, לצערי, לא מקדמות שלום. במקום זאת - הן מצדיקות טרור נגד אזרחים חפים מפשע. אם אתם לא מצליחים לגנות פגיעה בחפים מפשע אחרי התמונות הנוראיות שהגיעו מישראל, אתם חייבים ללכת ולבדוק את עצמכם".
לסיום תקף: "אם אתם רוצים לעזור לפלסטינים, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות זה לתמוך בצעדים שישחררו את עזה מחמאס ולתת לפלסטינים להחליט בעצמם על עתידם מבלי להיות תחת שליטה של ארגון טרור מדכא. שחררו את עזה מחמאס ומאי-הצדק הזה אחת ולתמיד. רק אז, תהיה לנו הזדמנות לשלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודי ארה"ב פוחדים כיום להזדהות כיהודים
    ע. 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודים שלומדים באוניברסיטאות שהיו פעם מעוזם של היהודים, כגון הארווארד, נמנעים מלענוד סימן יהודי כלשהו. הסטודנטים מאמינים האמריקאים מאמינים לערבים ותוקפים את היהודים. רון אריסטו מגלה גבורה של ממש. בגישתו הפרו יהודית. אנטישמיות גלויה אמרנו?
    סגור