עסקי ספורט

מדאיג: כוכב ה-NBA פונה בכיסא גלגלים במהלך המשחק

במהלך הרבע הרביעי במשחק בין גולדן סטייט ווריירס ללוס אנג'לס לייקרס, כוכב הלייקרס, אנתוני דיוויס, ספג מכה בראשו. כתוצאה מכך, הוא פונה מהמגרש בכיסא גלגלים
מערכת ice | 
אנתוני דיוויס (צילום צילום מסך)
אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס, ניצחה הבוקר (חמישי) את הלוס אנג'לס לייקרס 106:121 וצימקה את התוצאה בסדרת חצי גמר המערב ל-2:3 לטובת לייקרס. בעוד ההפסד של הסגולים כאב להם, מה שיותר כאב (והטריד) אותם, הייתה פציעתו של כוכב הקבוצה, אנתוני דייויס.
סנטר הקבוצה ספג אצבע בעין מגארי פייטון השני, ולאחר מכן ספג מכה חזקה ולא מכוונות לראשו, משחקן אחר של הווריירס, קוון לוני. בעקבות המקרה, נזקק דיוויס לכיסא גלגלים על מנת לרדת לחדרי ההלבשה. 
"הוא חטף מכה בראש ונראה לי שהוא בסדר", אמר מאמן הלייקרס, דרווין האם, מספר דקות לאחר סיום המשחק. "לא ראיתי את המכה שספג, רק את מה שקרה אחרי. הצוות הרפואי אמר שהוא משתפר, וזה מה שחשוב", הוסיף חברו לקבוצה, לברון ג'יימס.
בתקשורת האמריקאית דווח כי הבדיקות הראשונות שללו כי דיוויס ספג זעזוע מוח – "הבדיקות הראשוניות ככל הנראה שוללות זעזוע מוח. מצבו של דיוויס הרבה יותר טוב כעת", דיווח הכתב כריס היינס.
יש להסביר כי על פי פרוטוקול ליגת ה-NBA, במידה ודיוויס אכן סובל מזעזוע מוח עליו לנוח 24 שעות, ואז לעבור סדרת בדיקות לפני שיורשה לשוב לפרקט. תהליך כזה לוקח, בדרך כלל, כשבוע. באם כך הדבר, כוכב הלייקרס יחמיץ את משחק מס' 6 בסדרה וגם את משחק מס' 7 באם הלייקרס לא יסתדרו בלעדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה