עסקי ספורט

בניון תוקף את ההתאחדות האנגלית: "עומדת בצד האפל של ההיסטוריה"

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל ושחקן העבר תקף בראיון לטלגרף הבריטי את התנהלות הפריימרליג בנושא הפיגוע הרצחני שאירע בשבת שעברה בעוטף עזה במהלכו נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים
מערכת ice | 
יוסי בניון (צילום פלאש 90)

המצב הביטחוני והלחימה בצפון כבר מזמן הגיעה גם לתחום הספורט, הפעם היה זה המנהל המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל שהתראיין לטלגרף הבריטי והתייחס למצב הביטחוני בארץ וגם ליחס הפריימרליג בה שיחק לפיגוע הקטלני שהתרחש בשבת שעברה.

"עם ישראל עבר כל כך הרבה דברים לאורך ההיסטוריה" פתח בניון את דבריו בהתייחסו לסירוב ההתאחדות האנגלית להעיר את קשת וומבלי בצבעי ישראל לפני תחילת משחק הידידות מול אוסטרליה ביום שישי האחרון: "כפי שאתם יודעים, עברו 80 שנה מאז השואה והעולם אמר "לא עוד" עכשיו התרחש טבח ברוטלי ובלתי אנושי באותה מידה. זה היה מסע הרג שגבה חייהם של 1,400 איש בצורה נוראית, ממש עינו את המשפחות שלהם ואנסו באכזריות וברוע מוחלט. אי אפשר לסבול ולשתוק על מעשים כאלה".
 

בניון הוסיף: "על כל ארגון גדול, חלה חובה ואחריות לעמוד מול שנאה כזאת. התאחדות הכדורגל האנגלית חייבת לגנות ולהנציח זאת, כפי שידעה לעשות את זה לכל אירוע טרור אחר, כל פעולה אחרת תתפרש כעמידה בצד האפל של ההיסטוריה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה