עסקי ספורט

דניאל פרץ נלחם בחבריו תומכי הטרור: "לא עניין של פוליטיקה"

שוער באיירן מינכן העלה סרטון תגובה לחברו למועדון והפציר: "אני קורא לכל הספורטאים וכל ארגוני הספורט ברחבי העולם, לעמוד יחד. אז איך אתם יכולים לעזור? תשתפו, תדברו נגד טרור, תתרמו ותישארו חזקים. בוא נכבד את הקורבנות בדקה דומייה ונתאחד כשאנחנו נלחמים נגד הרשע. אתם איתי?"
מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
שוערה החדש של באיירן מינכן, חבר נבחרת ישראל דניאל פרץ, שהוא גם בן זוגה של נועה קירל, יוצא למלחמה נוכח ההצהרות הפרו-פלסטיניות של חברו לקבוצה מזראווי ומגוון שחקנים מרווחי העולם שמהדהדים את השקרים שיוצאים מארגון הטרור.
פרץ צילם סרטון תגובה חריף בו אמר: "אני יודע איך זה להיות אתלט, יש המון לחץ וכל העיניים נשואות עלינו, כל שנייה, כל דקה ושעה, לפעמים זה טוב כי כמה מילים יכולות להשפיע על מיליונים. אני מבטיח לכם זה לא עניין של פוליטיקה. יותר מ-1,300 אזרחים נרצחו, יותר מ-2,700 נפצעו ויותר מ-150 נחטפו לעזה כולל תינוקות ומבוגרים".

עוד הוא הוסיף: "אם מסתכלים על ההיסטוריה של העבר, ה-9.11 ומתקפת הטרור בפריז ב-2015, אתם יודעים כמה זה כואב וכמה חשוב להילחם נגד זה. שמי דניאל פרץ אני מישראל, החברים והמשפחה שלי מישראל, אנחנו עדיין מעכלים כל מה שקורה, האימה, הטרור, החטיפות, הסיפורים שחשבנו שלעולם לא נשמע שוב".
לסיום הפציר: "אני קורא לכל הספורטאים וכל ארגוני הספורט ברחבי העולם, לעמוד יחד. אז איך אתם יכולים לעזור? תשתפו, תדברו נגד טרור, תתרמו ותישארו חזקים. בוא נכבד את הקורבנות בדקה דומייה ונתאחד כשאנחנו נלחמים נגד הרשע. אתם איתי?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה