עסקי ספורט

הפטור מוויזה לארה"ב מביא אתכם ל-NBA: כך זה יעבוד

עם הפטור מויזה, ארה"ב קרובה מתמיד לחובבי ה-NBA:  שותפות חדשה בין חברת איסתא ספורט ובין איש התקשורת והספורט עידו גור  לוקחת אתכם לפרקטים הנוצצים של ליגת הכדורסל האמריקאית?
מערכת ice |  1
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
רגע אחרי ההכרזה על הפטור מוויזה לארצות הברית חברת איסתא ספורט, ששמה לעצמה למטרה להפוך את אירועי הספורט הגדולים בעולם לנגישים עבור הישראלים, עושה זאת שוב והפעם בשיתוף פעולה עם חברת NBATrips ועידו גור, העיתונאי, הפרשן של ערוץ הספורט לליגת ה-NBA.
במסגרת השותפות, תאפשר חברת איסתא ספורט לישראלים לקחת חלק במסע חווייתי בין אולמות ה-NBA הנוצצים בארה"ב ולפגוש את כוכבי הכדורסל הגדולים בעולם. המסע המשותף הראשון שייצא לדרך ב-1 בנוב' לפלורידה, יעבור במיאמי ואורלנדו, ויכלול אירוח בשני משחקים ביתיים של מיאמי, אחד מהם מול וושינגטון עם דני אבדיה, משם ימשיך המסע לאורלנדו, שם יוכלו המשתתפים ליהנות ממשחק של הלייקרס בכיכובו של לברון ג'יימס ואפילו לגזור לעצמם חתיכה מרשת הכדורסל בתום המשחק.  

כמו כן, יצפו במשחקה של דאלאס (עם לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג). בין לבין, יכלול המסע בילוי בפארקי הענק של אורלנדו- דיסני ויוניברסל, והנאה מהחוויה האמריקאית בכלל. כל המסע בליווי של עידו גור ופרשן ה-NBA הוותיק שימי ריגר שיעשיר לכם את החוויה. לצד הצפייה במשחקים באולמות הכדורסל הענקיים ברחבי ארה"ב, יוכלו משתתפי המסע הייחודי לרדת לפרקט ולהשתתף בתחרות קליעות מיוחדת, ללחוץ את ידי השחקנים בקבוצות השונות וליהנות ממפגש בלתי אמצעי עם שחקני הכדורסל  הטובים בעולם.
עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "שמנו לנו למטרה להביא את הקהל הישראלי- אוהדי הספורט המושבעים, לכל אצטדיון, אולם וארנה ברחבי העולם שבהם נערכים אירועי הספורט הגדולים ביותר. עשינו את זה במונדיאלים (כולל האחרון, בקטאר), באולימפיאדות (כולל הקרובה- בפריז),  במשחקי היורו – וכעת גם בליגת הכדורסל הטובה בעולם. שיתוף הפעולה של איסתא ספורט עם עידו גור וחברת 'NBATrips' היא צעד נוסף, וחשוב, בחיבור בין הישראלים ובין אחד מענפי הספורט האהובים ביותר בעולם. אין לי ספק שלצד אוהדי הכדורסל המושבעים, נראה בין המשתתפים גם נערי בר מצווה שזכו לאחת המתנות הגדולות שיכלו לדמיין וישראלים שעבורם הדרך לביקור בארה"ב הפכה כעת קלה יותר, עם הסרת מגבלת הויזה האמריקאית".
עידו גור, בעלים- 'NBATrips': "זה לא סתם טיול. זה חלום שהופך למציאות. זאת חוויה של פעם בחיים. המסעות NBA שאנחנו עורכים יוצרים רגעים חד פעמיים שלא יישכחו. השהות ביעדים מרכזיים בארה"ב בתנאים ברמה גבוהה, הופכת את החוויה להרבה יותר מחווית כדורסל. היא מתאימה לכל אחת ואחד בכל גיל, וכעת, עם החיבור לאיסתא ספורט, נוכל להביא קהל רב יותר ליהנות מחוויית הכדורסל המושלמת, עם רגעים חד פעמיים שלא יישכחו".
כמה זה יעלה? המסע המשותף הראשון של החברות, ייצא כאמור מישראל ב-1.11, ויימשך 9 ימים. הוא יכלול אירוח ב-4 משחקים ובשתי ערים שונות בפלורידה (מיאמי ואורלנדו). המחיר, כולל טיסות ישירות, לינה במלונות מריוט בכל אחת מהערים, כניסה ל-4 משחקים ועוד- כ-6300 דולר למשתתף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר גם לטוס לבד בחצי מחיר
    שרון 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרטיסים כמעט לכל המשחקים בעונה הרגילה, בטח לאלה שמציעים פה, אפשר לקנות בלי בעיה באתרי הקבוצות. תמיד יש גם ריסייל. כל השאר טיסות מלון אפשר לעשות לבד. לא צריך לשלם כפול על זה
    סגור