עסקי ספורט

לאחר ששמר על שער נקי: דניאל פרץ מציג תספורת חדשה

הספר שניר אהרון המלווה את נבחרות ישראל בכדורגל ואת כל הסלבס הגיע למינכן כדי לפנק את שוער באיירן מינכן והנבחרת דניאל פרץ בתספורת חדשה. כזכור רק לפני שלושה ימים ערך השוער את הופעת הבכורה באימפריה הגרמנית כאשר שמר על שער נקי במחשק הגביע נגד יריבה מהליגה הרביעית
מערכת ice |  3
דניאל פרץ ושניר אהרון (צילום אור גפן)

שניר אהרון מ snirmeir הספר שמלווה את נבחרות ישראל בכדורגל ואת כל הסלבס הגיע עד למינכן שבגרמניה כדי לפנק את השוער דניאל פרץ מבאיירן מינכן ונבחרת ישראל, כאמור לפני שלושה ימים דניאל פרץ ערך את הופעת הבכורה שלו בבאיירן מינכן כאשר פתח בין הקורות במשחק הגביע שנערך ביום שלישי ושמר על רשת נקייה במשחק הבכורה וסחט מחמאות מהתקשורת הגרמנית.

כזכור דניאל פרץ מרכז סביבו עניין רב בחודש וחצי האחרונים מאז עבר משורות מכבי תל אביב אל האימפריה הגרמנית באיירן מינכן תמורת 5 מיליון יורו, אך עד כה השוער הצעיר מתקשה להשתלב באלופת גרמניה וזכה למשחק אחד בלבד בגביע מול קבוצה מהליגה הרביעית בו כאמור שמר פרץ על שער נקי.

מלבד יכולתו על המגרש מספק פרץ עניין גם במדורי הרכילות, זאת בגלל בת זוגו הזמרת נועה קירל, ששהתה איתו בגרמניה בתחילת דרכו בקבוצה הגרמנית, בשבוע שעבר נצפו השניים שותים בירה בפסטיבל המסורתי של מינכן האוקטוברפסט שחל בחודש הקרוב בבירת בוואריה. לאחר היכולת החלש של השוער סוון אולריך הערב נגד לייפציג יקווה פרץ לקבל הזדמנות גם במשחקים חשובים יותר.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    במבה
    Joe 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת אוהב את פרץ, אבל עשה לו תספורת במבה. דחילק, מה זה?
    סגור
  • 2.
    תספורת על הפנים. נראה כמו צנון עם אוזנים בולטות
    רוני 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שזו יחצנות של הספר עוד גולד דיגר שהתלבש על פרץ אחרי שעשה לו תספורת של קישקשתא. בושה.
    סגור
  • 1.
    לא אתם פאקט אפ
    השופטת 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא ספר ועוד לתספורת כזו?! לא אתם ירדתם מהפסים.
    סגור