עסקי ספורט

הפועל ת"א מקבלת חיזוק על החרמת המשחק: "האוהדים נפלו קורבן"

מרכז הפועל תומך בראשי מועדון הכדורסל האדום: "החלטתם התקדימית אמיצה למען הספורט וכלל האוהדים בישראל. בבסיס החלטתם הלא פשוטה, ניצבת העובדה כי הספורט הוא בראש ובראשונה של האוהדים ושל הספורטאים. המחזות שראינו אמש מצערים"
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
לאור האירועים שקדמו לביטול משחק חצי גמר גביע ווינר בכדורסל בין הפועל תל-אביב למכבי תל-אביב אמש (חמישי) בהיכל קבוצת שלמה, נמסרה ממרכז הפועל ההחלטה לא לעלות לפרקט כל עוד היחס לאוהדים מצד המשטרה לדבריהם, לא ישתנה.
מרכז הפועל תומך בהנהלת הפועל תל-אביב בכדורסל, ברמי כהן ובעופר ינאי: "על החלטתם התקדימית והאמיצה למען הספורט וכלל האוהדים בישראל. בבסיס החלטתם הלא פשוטה, ניצבת העובדה כי הספורט הוא בראש ובראשונה של האוהדים ושל הספורטאים. המחזות שראינו אמש מצערים. אוהדי הפועל תל-אביב נפלו קורבן לפאניקה וחוסר יכולת של המערכת להתמודד עם בעיית אלימות קשה שהיא נחלת כלל החברה בישראל".

עוד נמסר: "אנחנו בטוחים שהשר מיקי זוהר, שעמד בראש אגודת כדורסל בעברו, מבין את הדאגה לשלומם של האוהדים וימצא את הדרכים הנכונות לצד כל הגורמים הרלוונטיים, לעצירת הבהלה בעולם הספורט ובמשטרה באשר לאכיפת הביטחון במגרשים. אנו מביעים את הערכתנו לארגוני האוהדים מכל הארץ ומכל התחומים, ובהם ארגון אוהדי מכבי תל-אביב, שהניחו את היריבות הספורטיבית בצד והביעו סולידריות, לה תפקיד עיקרי ביצירת השינוי המיוחל".
לסיום הובהר: "על כולנו - כלל הגורמים האמונים על הספורט ועל תרבות הספורט וגם על האוהדים שגם להם אחריות על חווית חבריהם ליציע, לאחד כוחות. זו הדרך היחידה לנצח ולהחזיר את הספורט לאוהדים. מרכז הפועל ייכנס את הדירקטוריון וההנהלה, יקיים דיון, ישקיע משאבים, יפעל בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הנדרשים ויתרום את חלקו בהשגת היעד הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה