עסקי ספורט

הטירוף סביב מסי: המחירים ההזויים למשחק של קבוצתו נחשפים

נראה שמאז שמסי הגיע לליגה האמריקאית בכלל ולאינטר מיאמי בפרט, ענף הכדורגל באזור נמצא בצמיחה מתמדת. כעת נחשפים המחירים הגבוהים שקבוצתו דורשת עבור כרטיס כניסה
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
הטירוף סביב מסי: בארצות הברית התופעה הזו כבר קיבלה שם -"מסימאניה". במסגרת הטירוף, ענף הכדורגל בארצות הברית התפתח משמעותית וקיבל חיזוק של אלפי אוהדים חדשים שמגיעים למגרשים. תופעה זו נראית גם בשוק מכירת הכרטיסים של הקבוצה בה מסי משחק - אינטר מיאמי.
מחר (רביעי) אינטר מיאמי צפויה לשחק בגמר הגביע האמריקאי מול יוסטון דינמו והמחירים לכרטיסים למשחק משתוללים. המועדון מוכר את הכרטיס הכי זול ב-160 דולר ומרחיק עד ל-2,800 דולר לכרטיס הכי יקר.
דיווחים רבים של סוכנויות למכירת כרטיסים מלמדים על כך שחלק מהאוהדים מוכנים לשלם סכום גדול הרבה יותר, כ-9,900 דולר לכרטיס.
כל זאת למרות שההשתתפות של מסי במשחק בכלל לא מובטחת. בדקה ה-37 של המשחק האחרון של הקבוצה הוא הוחלף לאחר שסבל מכאבים, פציעה שהוא גורר עוד מנבחרת ארגנטינה.
במסיבת העיתונאים של לפני המשחק, המאמן של אינטר מיאמי, טיטו מרטינו התייחס לשאלת ההשתתפות של מסי ואמר: "אדבר איתו ואראה מה הוא יגיד, זאת לא החלטה קלה, ייקח לנו זמן לקבל אותה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה