ויראלי

הרשתות החברתיות גועשות: "אני מרגיש ששיקרו לי כל חיי"

מיליוני צופים נדהמו לגלות בטיקטוק כיצד גדלים אגוזי הקשיו, כמה קשה לקטוף אותם וכמה הם מסוכנים לאכילה בשלב הראשוני שלהם. הצופים הופתעו לגלות שהאגוז אותו אוכלים הוא בעצם זרע של פרי מדומה הקרוי תפוח קשיו
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)

מיליוני צופים נדהמו לגלות לאחרונה, שאגוז הקשיו אותו הם אוהבים לאכול, הוא בעצם זרע של פרי הקרוי תפוח קשיו. הצופים הופתעו כשראו בסרטון כיצד גדלים הפיצוחים האהובים עליהם, כמה קשה לקטוף אותם וכמה מסוכנים הם לאכילה בשלב הראשוני שלהם. הטיקטוקר ג'קסון ג'נסן נדהם לגלות שהנשנוש האהוב גדל למעשה בחלקו החיצוני של תפוחי קשיו. "זה באמת גדל על עץ?, אני מרגיש כאילו שיקרו לי כל חיי" אמר ג'נסן בסרטון אותו הוציא.

גם הצופים שצפו בסרטון של ג'נסון לא ידעו מה לעשות עם המידע החדש שקיבלו: "זו לא הדרך שדמיינתי ממנה מגיע הקשיו" אמר אחד הצופים. צופה אחר סירב להאמין: "מסרב להאמין, אגוזי קשיו גדלים בסופר". גולש נוסף זעם: "אני לא מאמין שהגעתי לגיל 23 בלי לדעת זאת". לעומת זאת, היו גם גולשים שצחקו על אלה שלא ידעו זאת: "אלה אנשים בורים, אני חושב שזה מוזר שאנשים לא יודעים זאת" אמר אחד המגיבים.

תפוח הקשיו הוא אכיל ובעל בשר רך ומתוק, ואינו מכיל גרעינים, בברזיל מרבים לשתות את המיץ שלו בדומה למיץ תפוזים בישראל. למרות שהוא נפוץ ונחשב למעדן במדינה, אגוז הקשיו אינו מגודל לייצוא.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה