עסקי ספורט

ניימאר בדרך לסעודיה? ההצעה המפתה שקיבל מהקבוצה הבכירה

הסעודים מאל הילאל שדרגו את ההצעה לניימאר וכעת היא עומדת על כ-100 מיליון יורו לעונה. לכוכב הברזילאי יש ספקות כבר זמן רב על הישארותו באלופת צרפת, פריז סן ז'רמן
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
ניימאר בדרך לסעודיה? דיווחים באתרי הספורט בעולם מדווחים על מעבר צפוי של ניימאר לאל הילאל הסעודית. הדיווחים מספרים כי בקבוצה הציעו לו "הצעת ענק" של כ-100 מיליון יורו לעונה. בעבר הסעודים כבר הגישו לכוכב הברזילאי הצעה על סך של כ-80 מיליון יורו לעונה. 
בשבוע שעבר דיווחנו כי ניימאר הודיע לראשי פ.ס.ז כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה, הברזילאי קיבל את ההחלטה לאחר פגישה עם סוכנו פיני זהבי.
בחודש מאי האחרון קיימו אוהדי הקבוצה מחאה נגד השחקן ולהרגשתו של ניימאר, המועדון לא שומר עליו מספיק, עוד דווח כי היעד המרכזי של הברזילאי הוא חזרה לקבוצתו לשעבר ברצלונה ממנה עבר לפ.ס.ז לפני כשש שנים.
כזכור הסוכן הישראלי פיני זהבי היה זה שדחף למעבר ב-2017 והפך את הברזילאי לשחקן היקר בהיסטוריה, כעת נראה כי הברזילאי בדרך לעשות את המעבר ההפוך. למרות העדפתו לחזור לברצלונה, ניימאר עשוי למצוא את עצמו בסופו של דבר בצ'לסי שמוכנה להשקיע כסף ברכישתו בניגוד לברצלונה לה אין את היכולת הכלכלית לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה