עסקי ספורט

סעודיה שופכת מאות מיליוני יורו - ויש לה מטרה אחת

הליגה הסעודית מעוניינת להיות בין חמש הגדולות עד שנת 2030, הסיבה לכך קשורה במטרת העל של יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן, לבטל את התלות הכלכלית של סעודיה בנפט
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
הליגה הסעודית מעוניינת להתברג לחמש הליגות הטובות בעולם. א-נסר רכשה את רונאלדו תמורת 200 מיליון יורו, גם כרים בנזמה, עבר לאחרונה מקבוצת הפאר הספרדית ריאל מדריד לאל-איתיחאד. שתי ההעברות של שני שחקני העל הללו חושפים את מטרת העל של הסעודים, להפוך לכלכלה בלתי תלויה בנפט עד שנת 2030.
בחברת transfermarkt.co.uk אספו נתונים שונים וגילו כי בחלון ההעברות של הקיץ הנוכחי בלבד, קבוצות שונות בליגה הוציאו לא פחות מ-430 מיליון יורו על שחקני רכש חדשים.
רכש נוסף שהגיע לקבוצה הסעודית של רונאלדו הוא חלוץ ליברפול לשעבר, סאדיו מאנה שעבר מבאיירן מינכן תמורת כ-30 מיליון יורו, גם ג'ורדן הנדרסון עבר לאותה ליגה תמורת כ-14 מיליון יורו.
רונאלדו התייחס לליגה הסעודית לפני מספר חודשים ואמר כי: "אני מאמין שבשנים הקרובות הליגה הסעודית תהיה בין החמש הטובות בעולם, הם צריכים לגייס שחקנים". גם מאמן העל פפ גווארדיולה התייחס לרכש הסעודי האחרון ואמר: "סעודיה שינתה את השוק, אף אחד לא יכול היה לנחש כמה שחקני רכש איכותיים יצטרפו לליגה הזו (הסעודית)."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה