עסקי ספורט

ההעברה היקרה בתולדות הכדורגל הבריטי: הסכומים נחשפים

קשר ברייטון ונבחרת אקוודור מויסס קאייסדו צפוי לחתום ביממה הקרובה בשורות ליברפול תמורת 110 מיליון פאונד שיעברו לקבוצתו ויהפוך לשחקן הרכש היקר בתולדות הכדורגל הבריטי
מערכת ice | 
כוכב ליברפול מוחמד סלאח מניף את גביע ליגת האלופות (צילום Anadolu Agency, GettyImages)

קשר ברייטון ונבחרת אקוודור מויסס קאייסדו יחתום ביממה הקרובה בשורות ליברפול, זאת למרות שהיה מחוזר גם על ידי ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווחים באנגליה, האדומים ישלמו תמורתו סכום של 110 מיליון פאונד וישברו את שיא ההעברות בכדורגל האנגלי ששייך לדקלן רייס שעבר בקיץ הנוכחי מווסטהאם לארסנל תמורת 105 מיליון פאונד.

ההעברה היקרה ביותר של ליברפול הייתה בשנת 2018 אז שילמה סכום של 75 מיליון פאונד לסאות'המפטון תמורת הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק, אגב העברה השנייה הכי יקרה של המייטי רדס הייתה בקיץ שעבר אז רכשו את החלוץ האורגוואי דארווין נונייז תמורת 60 מיליון פאונד ועוד בונוסים.

המאמן הגרמני יורגן קלופ חיפש חיזוק משמעותי לחוליית הקישור ולאחר שהיה נראה כי צ'לסי תזכה בשירותיו של קאייסדו ואף הציעה עליו סכום של 100 מיליון פאונד, החליטו בליברפול ללכת על הקשר האקוודורי בכל הכוח והגיעו לסיכום עם קבוצתו, ליברפול שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בלבד בליגה ותשחק העונה בליגה האירופית השקיעה כספים רבים בקיץ האחרון במטרה לבנות את הקבוצה מחדש, זאת לאחר עזיבת שחקני מפתח כמו הנדרסון ופאביניו לכסף הגדול של ערב הסעודית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה