עסקי ספורט

החלום נגמר: הנבחרת הצעירה הפסידה בחצי גמר הירו

ההישג המשמעותיהוא כמובן העלייה לטורניר באולימפיאדת פריז בשנה הבאה, אותה השיגו אחרי הניצחון בשלב רבע הגמר על גיאורגיה המארחת
מערכת ice |  2
נבחרת ישראל עד 21 (צילום התאחדות לכדורגל)
אחרי שריגשו מדינה שלמה, נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 21 סיימה את המסע של באליפות אירופה שמתקיימת בגיאורגיה, לאחר שהפסידה הערב (רביעי) לנבחרת אנגליה בתוצאה 0:3 במסגרת חצי הגמר. ההישג המשמעותי של הבחורים שלנו הוא כמובן העלייה לטורניר באולימפיאדת פריז בשנה הבאה, אותה השיגו אחרי הניצחון בשלב רבע הגמר על המארחת.
כזכור, גם בשלב הבתים של הטורניר הנבחרת שלנו הפסידה לאנגלים והערב הנבחרת הנגדית הייתה טובה יותר משמעותית. כבר בדקה ה-17 גיבס-ווייט החטיא פנדל לטובת האנגלים, אך בדקה 42 תיקן והעלה את נבחרתו ל-1:0. בדקה ה-63, שחקנה של מנצ'סטר סיטי קול פאלמר הבקיע את השני של האנגלים וארצ'ר סגר את הסיפור עם השלישי בדקה ה-90.
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, מסר: "גיא לוזון, הצוות וכמובן השחקנים, בשבילנו אתם אלופי אירופה ולנצח נרשמתם בדפי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי עם ההעפלה לאולימפיאדה בפריז בקיץ הבא. המשכתם את הקיץ החלומי של נבחרות ישראל ואני בטוח שכבר בקרוב תתנו את הטון בכדורגל המקצועני שלנו בליגת ONE ZERO ובליגה הלאומית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עם כל הכבוד, חשבתם שינצחו? (ל"ת)
    קובי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גיא לוזון
    אדום 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאי לוזון בכה, כמה טיפוסי, איזה כדורגל נורא, חסר יצירתיות ושבלוני, מאמן שמתנהג כמו אחרון האוהדים, היסטרי משתולל, חסר מעצורים. פלא שהגיע למעמד הזה. לא סתם לא הצליח בקבוצות גדולות בליגת העל. יש לנו אולימפיאדה איתו, נורא ואיום
    סגור