עסקי ספורט

מנור סולומון ממשיך לכבוש את אנגליה: זה המועדון שהחתים אותו

סולומון בן ה-23 כבש ארבעה שערים ב-19 משחקי ליגה, בהם אימן אותו מרקו סילבה ביריבה פולהם
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
כוכב נבחרת ישראל, מנור סולומון, הפך לשם חם בפנקסים של כמה מהקבוצות בליגות הגדולות של אירופה. כל זה תודות לעונת בכורה יחסית מוצלחת בפרמייר ליג האנגלית במדיה של פולהאם הלונדונית, אליה הושאל מקבוצתו האוקראינית בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.
עכשיו אחרי דיווחים רבים, היריבה העירונית טוטנהאם הסכימה להחתים את סולומון. סולומון בן ה-23 כבש ארבעה שערים ב-19 משחקי ליגה, בהם אימן אותו מרקו סילבה. 
בעוד שוויו של סולומון מוערך בכ-18 מיליון אירו נכון לעכשיו, חוזהו של הישראלי במועדון הפאר האוקראיני יגיע לסיומו בעוד כחצי שנה, ב-31 בדצמבר 2023. פיפ"א החליטה לאפשר לשחקנים זרים אשר חתומים להתיר את החוזה באופן חד צדדי, מה שיאפשר לטוטנהאם להחתים את סולומון כבר עכשיו.
למרות הדיווחים, במועדון האוקראיני נאמר אז כי הם לא מוכנים לקבל את רוע הגזרה, וכי הם מתכוונים להילחם בהחלטה ולהערים קשיים על מעברו של סולומון. עיתונאי הספורט האיטלקי פבריציו רומאנו פרסם בדקות האחרונות ציוץ בטוויטר בנוגע למצבו של סולומון ולאפשרות שיעבור לטוטנהאם, בתוך שהוא מצטט את מנכ"ל שחטאר, סרגיי פאלקין, שאמר ל-ESPN: "אני מאמין שמנור סולומון יישאר באנגליה. אם הוא יחתום בטוטנהאם, אנחנו נפעל מולם בבית המשפט. שילמנו עליו כסף גדול ועכשיו טוטנהאם תקבל אותו בחינם? זה לא הוגן וחוסר כבוד כלפי המועדון שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה