עסקי ספורט

לאחר שהתנצל בפני בת זוגו: זה מה שניימאר עשה

לפני שבועיים התנצל הכוכב הברזילאי בפני זוגתו לאחר הדיווחים שבגד בה בזמן שזו הייתה בהיריון. כעת נשים נוספות חושפות הודעות שניימאר שלח להן באינסטגרם
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)

לפני שבועיים פרסם ניימאר התנצלות רשמית בפני בת זוגו ברונה, לאחר שבגד בה בזמן שהייתה בהיריון. כעת החליטו נשים רבות לפרסם ברשת שיחות בהן ניימאר מגיב להן באינסטגרם ומנסה להתחיל איתן. בין הנשים שפרסמו חלק מהשיחות נמצאות בלוגריות ודוגמניות מפורסמות. בתגובה לחשיפות אלו הגיב הכוכב הברזילאי בעמוד האינסטגרם שלו: "מישהו אחר?" עם סמיילי צוחק.
 

כזכור לפני כשבועיים ניימאר פרסם בפני בת זוגו ברונה התנצלות רשמית בעמוד האינסטגרם שלו, בו כתב: "אם עניין פרטי הפך לפומבי עליי לפרסם התנצלות גם בפומבי, אני לא יכול לדמיין את עצמי בלעדייך, ברונה אני עושה את זה בשבילך ובשביל המשפחה שלך, להצדיק את הבלתי מוצדק לא היה צריך, אני צריך אותך בחיים שלי, טעיתי איתך", והוסיף: "אני לא יכול לדמיין את עצמי בלעדייך, אני לא יודע אם נצליח לגשר על הפערים בינינו  אבל את הסיבה שאני רוצה להמשיך לנסות להיות ביחד, האהבה שלנו לתינוק שלנו תנצח, אני אוהב אותך".
 


ניימאר שכידוע נמצא יותר בכותרות במדורי הרכילות מאשר על המגרש, נמצא בצומת דרכים משמעותית בקריירה שלו לאחר שלא שיחק בחצי השנה האחרונה עקב פציעה, ועתידו המקצועי כרגע לא ידוע.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה