עסקי ספורט

עומר אצילי צריך לחשוש? כוכב ריאל מדריד מועמד להצטרף אליו

אחרי שהחתימו את כוכב מכבי חיפה, עומר אצילי, אל עין מאיחוד האמירויות סימנה את אדן הזאר, שסיים הקיץ את דרכו בריאל מדריד אחרי 4 שנים מאכזבות מאז הגיע בהעברת ענק מצ'לסי
תום נחום |  2
עומר אצילי (צילום vecteezy, אינסטגרם/ עומר אצילי)
קצת יותר משבועיים אחרי שכוכב מכבי חיפה עומר אצילי (29) עוזב את הקבוצה לטובת אל עין מהאמירויות. כאשר מכבי חיפה נפגעה מקצועית אבל תיהנה מבחינה כלכלית, כאשר תקבל עבור שחרורו של הכוכב כשני מיליון אירו, נראה שכוכב כדורגל נוסף בדרך להצטרף לאצילי בשורות קבוצתו החדשה מהאמירויות ומדובר בשם נוצץ במיוחד - לא אחר מאשר שחקן ריאל מדריד בעונות האחרונות, אדן הזאר.
שחקן הכנף הבלגי בן ה-32, שסיים את דרכו אחרי קדנציה לא מוצלחת במדי הבלאנקוס לאחר שהגיע בקול תרועה רמה לבירת ספרד מצ'לסי האנגלית ב-2019 תמורת סכום הנע בין 100 מיליון אירו ל-146.1 מיליון אירו ולא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות, זאת בלשון המעטה, כאשר כעת, הוא עשוי להגיע גם כן לאיחוד האמירויות ואולי אף להתחרות על המקום בהרכב עם אצילי.
אצילי שחתם לשלוש עונות צפוי להשתכר בליגה האמירתית על פי ההערכות סביב 2 מיליון אירו נטו לעונה הראשונה, שכר שישתדרג בעונה השניה, ויחד עם מענקים ובונוסים שונים, שכרו של אצילי עשוי להגיע אף לכ-3 מיליון אירו.

אל עין לא היה המועדון היחיד מהאמירויות שחיזר אחרי אצילי, אך היה הרציני ביותר. בעבר זכה המועדון בליגת האלופות האסייתית ואף גבר על ריבר פלייט הארגנטינאית בגמר גביע העולם למועדונים. בעונה החולפת סיים המועדון במקום השני, אחרי האלופה שבאב אל-אהלי. את אל עין מאמן אלפרד סחרודר, לשעבר מאמן אייאקס, טוונטה וקלאב ברוז', וכמו כן, גם היה עוזרו של מאמן ברצלונה לשעבר רונלד קומאן.
 
אצילי הגיע למכבי חיפה באמצע העונה בינואר 2021, לאחר שעזב את אפואל ניקוסיה הקפריסאית, שם לא הצליח להשתלב. הוא הפך לשחקן המוביל בחיפה וזכה פעמיים בתואר כדורגלן העונה ומך השערים, וסייע לחיפה לזכות באליפות שלישית ברציפות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריאל מדריד
    ריאל מדריד 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזר סתם רץ במגרש בקרירה שלו השנה הוא לא שיחק בקימת
    סגור
  • 1.
    אין מה לחשוש זה אזר הוא בא ישר לספסל ולקבל סתם כסף. (ל"ת)
    בלאנקוס 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור