עסקי ספורט

אוהדי בית"ר ירושלים? מחירי החבילות למשחק בסלוניקי נחשפים

בית"ר ירושלים פרסמה את מחירי חבילות הנופש למשחק מול פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג, כאשר מחיר החבילות החל מ-799 אירו לאדם בחדר זוגי והחל מ-779 אירו לאדם בחדר לשלושה
תום נחום | 
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)
על רקע הסערה שגרם העונש שגזר בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על בית"ר ירושלים לשלילת הזכאות לייצג את ישראל במוקדמות הקונפרנס ליג של אופ"א בעקבות פריצת האוהדים ופיצוץ טקס הענקת הגביע לאחר הזכייה בגביע המדינה, עונש שלאחר מכן גם בוטל בעקבות התערבות אופ"א בנדון תוך קביעה שמדובר בעונש לא חוקי, ולאחר מכן, העונש החלופי להורדת 3 נקודות ממאזנה של הקבוצה בליגת העל בפתיחת עונת 2023/24 והרחקה לעונה מגביע המדינה, בית"ר ירושלים יכולה לפחות להתחיל בהכנות לקראת המשחקים בזירה האירופית, זאת לאחר ש'זכתה' להגרלה לא פשוטה מול פאוק סלוניקי היוונית בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.
למרות חוסר הוודאות שמרחפת מעל עתיד המועדון, כאשר הבעלים ברק אברמוב שיגר מספר איומים לפיהם ישקול לעזוב את הקבוצה אם לא יומתק העונש הלא מידתי לטענתו שספגה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, במועדון הירושלמי התחילו לעבוד לקראת העונה הבאה, כאשר המגן בן ביטון ששיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב, חתם במועדון, וכמו כן, המועדון פרסם לאוהדים את חבילות הנופש למשחק ביוון מול פאוק סלוניקי בסוף חודש יולי.
מי שיטיס את הצהובים-שחורים ליוון הוא לא אחר מאשר רמי לוי, כאשר ישראייר שבבעלותו תקצה מטוס לכבוד הירושלמים, כאשר האוהדים יוכלו לטוס ביחד עם השחקנים. 

באתר המועדון נכתב: "טסים עם בית"ר ירושלים למוקדמות הקונפרנס ליג בסלוניקי! הצטרפו למטוס הבלעדי של הקבוצה ותיהנו מחוויה של פעם בחיים! טיסה עם השחקנים וצוות הקבוצה, מטוס ממותג, שי לכל אוהד, כרטיס למשחק, למנויים בלבד, מס' המקומות מוגבל". 
"פרטי הטיסה:  הלוך – יום שלישי, 25/07: 14:00, חזור - יום שישי, 28/07: 14:00. טיסות ישירות הלוך ושוב לסלוניקי עם חברת התעופה ‘ישראייר’ כולל מזוודת יד 8 ק”ג ותיק גב לכל נוסע. *שעות הטיסה עשויות להשתנות ומותנות באישור רשות שדות התעופה, כמו כן הטיסה תבוצע במטוסי ישראייר או במטוס חכור מטעם חברת התעופה".
"אירוח ע”ב לינה וארוחת בוקר במלון Astoria, שלושה כוכבים במרכז סלוניקי או דומה לו. כרטיס כניסה ליציע בית”ר ירושלים במשחק במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליד נגד פאוק סלוניקי. עלות: החל מ- 799 יורו לאדם בחדר זוגי. 779 יורו לאדם בחדר לשלושה. תוספת מזוודה 20 ק”ג הלוך ושוב: 50 יורו לנוסע (לא חובה). המחירים עשויים להשתנות מעת לעת. שדרוג מלון: אירוח ע”ב לינה וארוחת בוקר במלון City, ארבעה כוכבים במרכז סלוניקי או דומה בתוספת 50 יורו לאדם בחדר זוגי, אין חדרים לשלושה במלון זה. מלון Holiday inn 5 כוכבים בתוספת 75 יורו, אירוח ע”ב לינה וארוחת בוקר במלון Electra Palace, חמישה כוכבים במרכז סלוניקי או דומה לו בתוספת 175 יורו לאדם בחדר זוגי, מחיר לאדם בחדר לשלושה עפ״י זמינות. חשוב לציין: הלינה אינה במלון של השחקנים והצוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה