עסקי ספורט

נבחרת ישראל בהחלטה דרמטית: תחרים את ירושלים בגלל הגזענות

הקהל באצטדיון טדי ביזה אתמול את הנבחרת בשריקות בוז וקריאות "מחבל" לשחקן מוחמד אבו פאני. ההתאחדות לכדורגל תעביר את המשחק מול רומניה לבלומפילד, ולא תשחק יותר בירושלים בזמן הקרוב
מערכת ice |  3
מונאס דאבור ונבחרת ישראל (צילום מסך: כאן 11)
החלטה דרמטית של ההתאחדות לכדורגל צפויה להתקבל בימים הקרובים, לפיה הנבחרת הלאומית לא תשחק בזמן הקרוב בבירת ישראל ירושלים. זאת בעקבות התנהגות האוהדים אמש באצטדיון טדי בניצחון על אנדורה.
עם כניסתו של קשר הנבחרת מוחמד אבו-פאני אתמול במהלך במחצית השנייה, נשמעו קריאות בוז מבישות מהיציע הדרומי. הקריאות הגזעניות נמשכו בכל פעם שהשחקן נגע בכדור, כולל צעקות "מחבל". בסיום המשחק בכה אבו פאני בחדר ההלבשה.
 
ב-18 בנובמבר אמורה נבחרת ישראל לארח את רומניה במשחק גורלי באיצטדיון טדי. אולם ככל הנראה תודיע ההתאחדות לכדורגל על העברת המשחק לבלומפילד. שחקני הנבחרת בעצמם יזמו את הפנייה להתאחדות ויבקשו לא לשחק יותר באיצטדיון טדי.

בסיום המשחק גינו הקפטן אלי דסה, הקשר מנור סולומון ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ את הקריאות לאבו פאני ואליהם הצטרף שר התרבות והספורט מיקי זוהר שפרסם הודעה: "עם כל השמחה על הניצחון החשוב היום, לא ניתן להתעלם מהקריאות הגזעניות נגד אבו פאני שמשחק ומשקיע את זמנו ומרצו למען נבחרת ישראל. זו התנהגות מיותרת ומטופשת שלא תורמת כלום לאף אחד. חבל".
רק בשנה שעברה פרש שחקן ערבי מנבחרת ישראל בגלל קריאות גזעניות דומות: מונס דאבור, החלוץ שתרם לא מעט שערים חשובים, מאס בשריקות הבוז והחליט לא ללבוש יותר את המדים הלאומיים.
 
מלבד הגזענות, גרמו אוהדי בית"ר ירושלים "כאב ראש" לא קטן לראשי הנבחרת ולמשטרת ישראל, כשאיימו לפרוץ למגרש ולפוצץ את משחק הנבחרת. זאת בעקבות העונש שספגה הקבוצה שהורחקה מגביע המדינה, בעקבות התפרצות אוהדי למגרש בסיום גמר הגביע האחרון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לסגור את טדי למשחקי כדורגללכמה שנים טובות
    יוחנן המהלך 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להוציא את ביתר ירושליים מהגביע ומהליגה , להשאיר אותה רק בליגת הנוער, להכריז על לה פמיליה כארגון טרור לכל דבר
    סגור
  • 2.
    בושה לקהל הירשלמי
    דורון 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה, אין מילה אחרת. ההתאחדות, הקבוצות וכל המערכת מפחדת לטפל בקומץ גזענים. הרי זה אותו הקהל שפרץ למגרש בגמר הגביע. זה אותו הקהל שקורא כותב ש"ירושליים טהורה לנצח" הגיע הזמן לטיפול שורש. ושמיקי זוהר לא יתייפייף ויכתוב "התנהגות מיותרת ומטופשת..." ויתחיל לפעול למיגור ה"התנהגות המיותרת והמטופשת" זאת האחריות שלו כשר הספורט. אני כבר מזמן מדיר רגליי ממגרשי הכדורגל עקב התנהגות הקהל...
    סגור
  • 1.
    החלטה טובה
    ירושלמי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס לנו מהפקקים מסביב לטדי. ועוד לנבחרת פח כזאת.
    סגור