עסקי ספורט

מנור סולומון בדרך לבית המשפט? שחטאר מתנגדת למעבר לטוטנהאם

סרגיי פאלקין, מנכ"ל קבוצתו האוקראינית של סולומון, שחטאר דונייצק, התייחס לאפשרות שיבטל את חוזהו במועדון ויצטרף בהעברה חופשית וללא תשלום לטוטנהאם: "אם הוא יחתום שם נפעל מולם בבית המשפט"
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
אחרי עונת בכורה יחסית מוצלחת בפרמייר ליג האנגלית במדיה של פולהאם הלונדונית, אליה הושאל מקבוצתו, שחטאר דונייצק האוקראינית, בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, כוכב נבחרת ישראל, מנור סולומון, הפך לשם חם בפנקסים של כמה מהקבוצות בליגות הגדולות של אירופה, כאשר הדיווחים טוענים כי הקבוצה המובילה במרוץ הקיץ אחרי הכוכב הישראלי היא יריבתה העירונית של פולהאם, טוטנהאם, שסימנה את סולומון שיעד מרכזי בחלון ההעברות של הקיץ.
בעוד שוויו של סולומון מוערך בכ-18 מיליון אירו נכון לעכשיו, חוזהו של הישראלי במועדון הפאר האוקראיני יגיע לסיומו בעוד כחצי שנה, ב-31 בדצמבר 2023, פיפ"א החליטה לאפשר לשחקנים זרים אשר חתומים להתיר את החוזה באופן חד צדדי, מה שיאפשר לטוטנהאם להחתים את סולומון כבר עכשיו.

עם זאת, במועדון האוקראיני לא מוכנים לקבל את רוע הגזרה, ומתכוונים להילחם בהחלטה ולהערים קשיים על מעברו של סולומון. עיתונאי הספורט האיטלקי פבריציו רומאנו פרסם בדקות האחרונות ציוץ בטוויטר בנוגע למצבו של סולומון ולאפשרות שיעבור לטוטנהאם, תוך שהוא מצטט את מנכ"ל שחטאר, סרגיי פאלקין, שאמר ל-ESPN: "אני מאמין שמנור סולומון יישאר באנגליה. אם הוא יחתום בטוטנהאם, אנחנו נפעל מולם בבית המשפט. שילמנו עליו כסף גדול ועכשיו טוטנהאם תקבל אותו בחינם? זה לא הוגן וחוסר כבוד כלפי המועדון שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה