עסקי ספורט

כוכב הכדורגל בן ה-18 נהרג בתאונת דרכים טרגית

חלוץ צעיר מהליגה הרביעית באיטליה, אנוואר מגבלי, נכנע לפצעיו בבית החולים בפיזה לאחר מספר ימי מאבק בפציעות שקיבל בתאונת דרכים בה היה מעורב. כך המועדון שלו ספד לו
מערכת ice | 
כדורגל (צילום creativeart / freepik)
אבל בקבוצת הכדורגל המקומית של ליבורנו שבאיטליה. החלוץ הצעיר, אנוואר מגבלי, הלך לעולמו אתמול (שני) בבית החולים בפיזה לאחר שנאבק מספר ימים בפציעות מתאונת דרכים.
החלוץ, בן 18, שיחק עבור הקבוצה המקומית בליגה הרביעית באיטליה ולדברי מאמניו היה כישרון מובטח. ביום שבת האחרון הוא ישב מאחורי חברו על קטנוע, עד שהתרחשה תאונה עם כלי רכב אחר. החלוץ נפצע והוטס עם מסוק לבית חולים בפיזה. כאמור, לאחר מספר ימי טיפול ומאבק בפצעיו הוא הלך לעולמו. חברו עדיין מחלים מהאירוע ולא צפויה סכנה לחייו.
עמוד הטוויטר של מועדון הכדורגל פרסם הצהרה רשמית בדבר מותו. ההודעה פתחה במילים: "לא, אתה לא יכול למות בגיל 18". מרקו בארצ'יני, המנהל המקצועי של המועדון שגילה את מגבלי סיפר: "הוא היה כישרון טבעי ושיחק כמו אריין רובן".
גם קבוצתו הקודמת, מהעיר קסטיליוצ'לו, הביעה תנחומים על לכתו וכתבה: "שמענו את הידיעה הטראגית על מותו של אנוואר מגבלי... אנחנו מביעים את תנחומינו בפני משפחתו וחבריו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה