עסקי ספורט

אוהדי בית"ר ירושלים במסר לממשלה: "תהיו האויבים שלנו"

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים בכל צורה על העונש שקיבלו לאחר פריצתם למגרש בגמר גביע המדינה. לאחר שאתמול הם שיגרו זיקוקים לעבר ביתו של התובע של ההתאחדות, כעת הגיע זמן הפוליטיקאים: "גם אתם תהיו האויבים שלנו"
מערכת ice |  1
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
לאחר ההודעה כי בית"ר ירושלים לא תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית עקב פריצת אוהדיה למגרש במשחק גביע גמר המדינה, כעת המחאה שלהם עולה שלב. אתמול (שני) האוהדים הפגינו מחוץ לביתו של תובע ההתאחדות ואף שיגרו זיקוקים לעבר הבית. כעת הם מאיימים על הפוליטיקאים וטוענים: "אם אתם לא רוצים להיות אויבים שלנו, תבטלו את ההחלטה".
על פי ציטוט שמובא מ-N12, האוהדים טוענים: "הבזיון וההתנכלויות מכיוון ההתאחדות לא מפסיקות ואנחנו לא נשתוק!! אנחנו מבטיחים!!! מפה קוראים לכל הפוליטיקאים להתערב ולדאוג לבטל את ההחלטה הבזויה הזאת לפני שגם אתם תהיו האויבים שלנו".
האוהדים גם מסמנים את היעד הבא, הערעור שצפוי להתקיים ביום שלישי בשבוע הבא: "ביום שלישי בעוד שבוע בדיוק, יתקיים דיון בערעור העונש הבזוי שקיבלנו. במידה ולא ישנו את ההחלטה - המדינה תרעד. אתמול.... זה היה רק הפרומו למה שיקרה. דין לביתר ודין לשאר!".
נראה כי בהתאחדות צפו את הכעס הרב של אוהדי ביתר: "ידענו שלאחר פרסום ההחלטה האוהדים יגיבו בצורה שכזאת, אך אנחנו בכל זאת קוראים להרגעת הרוחות ומתנגדים כמובן לכל שימוש באלימות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לסגור את הקבוצה
    אזרח זועם 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופרעים חסרי פחד משלטון החוק.
    סגור