עסקי ספורט

עוצמה יהודית והליכוד נגד העונש לבית"ר ירושלים: "עוול שצריך לבטל"

פוליטיקאים מהימין התגייסו לבקר את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להרחיק את בית"ר מהמפעלים האירופיים: "עונש לא מידתי הנותן פרס לפורעים"
מערכת ice |  1
נתניהו וביתר ירושלים (צילום לעמ)
הקואליציה מתגייסת למען בית"ר ירושלים? תגובות נזעמות בקרב פוליטיקאים מהימין בעקבות העונש שהוטל היום על הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ששלל את זכותה להשתתף במפעלים האירופיים למרות שזכתה בגביע המדינה.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר פרסם היום: "העונש שניתן לבית״ר ירושלים אינו מייצג ערכים ספורטיביים. הקבוצה זכתה בגביע ולכן מגיע לה לשחק באירופה. כפי שאמרתי תמיד, התנהגות אוהדים אינה צריכה להשליך על השחקנים והמאמן שניצחו את המשחק. עונשים קולקטיביים הם אינם הפתרון. ההחלטה הזו חייבת להשתנות, אחרת אין ערך לניצחון על המגרש".

השר דודי אמסלם הגיב היום: "פונה לבית הדין, תחשבו על מה שאתם עושים. תנו עונש ספורטיבי אבל לא להרחיק ממפעלי הכדורגל. מקווה שלא עשיתם את זה כי באתי עם צעיף של בית"ר לישיבת הממשלה".
יו"ר סיעת עוצמה יהודית, ח"כ יצחק קרויזר פנה היום במכתב דחוף ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, בו כתב: "אני מבקש את התערבותך המהירה לעשות ככל יכולתך על מנת לבטל את העונש שנפסק לבית"ר ירושלים שלא תוכל להשתתף בקונפרנס ליג. ראיתי והתביישתי כשנשיא המדינה אולץ לרדת מהמגרש, זהו מעשה שאינו ראוי וצריך להוקיע אותו בפומבי. בית"ר ירושלים ספגה עונש והפחתת נקודות כמתחייב וכמו שמצופה מעבירה חמורה שכזו. היא כבר נענשה כמקובל ואין מקום להשית עליה ענישה נוספת.
"יחד עם הענישה החמורה, לא יתכן לשלול מבית"ר את הזכות לשחק בקונפרנס ליג. מדובר בעונש לא מידתי הנותנת פרס לפורעים ומענישה את אלפי האוהדים הטובים של הקבוצה ששרקו בוז לאלה שפרצו למגרש. אירועים ספורטיביים צריכים להתקיים על המגרש, מדובר בפגיעה שהיא הרבה מעבר לפגיעה כלכלית וגם מקצועית. העונש שניתן לביתר ירושלים הוא עונש חמור מאוד, לא ענייני ולמעשה מדובר בכפל עונש, דבר שאינו מקובל כשלעצמו. מבקש את התערבותך הדחופה בנושא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה עם גינוי לפרעות והחוליגניזם של מצביעיכם, חברי ליכוד
    משה 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקרים? הא?
    סגור