עסקי ספורט

עם גול בדקה ה-97: ישראל עולה לרבע גמר המונדיאליטו

הנבחרת שלא מפסיקה להדהים את העולם תשחק ברבע הגמר נגד המנצחת במשחק בין ברזיל ותוניסיה
מערכת ice | 
נבחרת הנוער של ישראל (צילום UEFA VIA SPORTSFILE)
נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 20 המשיכה את ריצת המונדיאליטו המדהימה שלה עם שער דרמטי בדקה ה-97 והביסה את אוזבקיסטן 1-0.
אחרי 96 דקות ללא ניקוד לאף אחד מהצדדים, ענאן חלאיילי כבש כדי לסגור את המשחק ולשלוח את ישראל לרבע הגמר, שם היא תתמודד מול המנצחת של המשחק בין ברזיל ותוניסיה ביום רביעי.

הנציחון הערב בסנטיאגו דל אסטרו בארגנטינה הגיע ימים ספורים לאחר שנבחרת הנוער השיגה את הניצחון הראשון אי פעם של ישראל בטורניר של פיפ"א, עם ניצחון פרוע של 2-1 על יפן.
בניגוד לבעיטת הניצחון בשבת, שחתמה משחק של מסירות חכמות ומהירות, נראה שהנבחרת ניצחה את אוזבקיסטן בעיקר הודות למזל. לקראת סוף תוספת הזמן, הקפטן עיליי מדמון הרים את הכדור לרחבה ובתוך העירבובייה המחליף ענאן חלאיילי הצליח לדחוק פנימה.
המאמן אופיר חיים התרגש בסיום: "סימנתי מטרה. אני גאה מאוד בשחקנים. לא שיחקנו מספיק טוב ולא מספיק חכם, אבל היו לנו הרבה אופי ונחישות. ניצחנו בזכות הנשמה והלב. כל דבר בחיים שלי קשה, אבל בסופו של דבר הכי מתוק. זה מה שאלוהים בחר בשבילי. אני מאושר עכשיו. חובה להאמין בכדורגלן הישראלי. זו נבחרת מיוחדת. אנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר".
יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, בירך: ״עד לרבע הגמר, לא משנה נגד מי, יהיה לכולנו זמן לעכל את גודל ההישג של נבחרת ישראלית שמעזה לחלום ולהגשים כל מה שעד אליה נחשב בלתי אפשרי. זה מסע נפלא, אבן דרך בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאז ולעולם. הלילות והימים הפכו לרגעים אדירים של אושר לאומי ואחדות בזכות חבורת מאמינים, לוחמים, אחים, מלאי כשרון ואומץ. זה לא רק הווה מפעים, אלא גם עתיד מבטיח. מלוא הערכה לאופיר חיים, לצוות המקצועי והלוגיסטי, למנהל הטכני, לכל מי שעושה לטובת הכדורגל שלנו. זה ניצחון של כל מי שלא מפחד לחלום. לילה ובוקר טוב מדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה