עסקי ספורט

שחקניות נבחרת כדורסל נשים עושות הסבה? השתתפו במרוץ הנשים

אמש התקיים מרוץ הנשים של תל אביב־יפו, בשיתוף סופר-פארם, ובין המשתתפות החרוצות במיזם הנפלא היו גם שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל שנמצאות בימים אלו בשיא ההכנות ליורובאסקט 2023
מערכת ice | 
שחקניות נבחרת ישראל במרוץ (צילום תומר פדר)
אמש התקיים מרוץ הנשים של תל אביב־יפו, בשיתוף סופר-פארם, ובין המשתתפות החרוצות במיזם הנפלא היו גם שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל שנמצאות בימים אלו בשיא ההכנות ליורובאסקט 2023.
הנציגות שלנו דניאל רבר, עדן ציפל, דניאל קארש, רומי לוי וגילי אייזנר השתתפו במרוץ וביצעו את מקצה ה-8 ק"מ המאתגר בגני יהושוע, ספורטק תל־אביב. כזכור, המרוץ התקיים אמש בסימן התנגדות לאלימות במשפחה ולכן השחקניות התייצבו כדי להעביר מסר של חיזוק והעצמה לנשים, נערות וילדות ולהראות שהן יכולות להתמודד בהצלחה עם כל אתגר וקושי.
השחקניות נערכות בימים אלו להתחרות מול נבחרות בלגיה, איטליה וצ'כיה בחודש הבא. הטורנירים יתקיימו בהיכל שלמה בעיר ומכירת הכרטיסים לקהל כבר נפתחה. איגוד הכדורסל החליט לשמור על מחירים עממיים של 50 שקלים לכרטיס (לפני עמלה) עבור כל אוהד, וכן ניתנת האופציה לקנות מנוי לשלושת ימי המשחקים הראשונים בהנחה.
השחקניות הן לא היחידות שהגיעו למרוץ כדי להעניק השראה. לינוי אשרם ואסתר רוט הגיעו במיוחד כדי להזניק את המרוץ המסורתי, ואת כל האירוע הנחו הצמד האהוב, גלית גוטמן ואילנית שדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה