עסקי ספורט

ליאו מסי סיים את דרכו בפאריס: הפיצוץ הענק נחשף

ליאו מסי, שטס לאחרונה לערב הסעודית, עורר את זעמם של ראשי פאריס סן ז'רמן שהחליטו להשעות אותו לשבועיים, והוא לא ימשיך בעונה הבאה בעיר האורות. אז מה יהיה היעד הבא של הפרעוש?
מערכת ice |  4
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי נמצא על פרשת דרכים בקריירה האדירה שלו, כאשר הכוכב מסיים את חוזהו בקבוצת פאריס סן ז'רמן בתום העונה הנוכחית, ועל פי דיווחים בכלי התקשורת בצרפת אתמול (שלישי) מסי לא ימשיך בוודאות בקבוצה, אחרי פיצוץ גדול בינו לבין ראשי המועדון הצרפתי.
הסיבה לפיצוץ האדיר היא הטיסה של לאו מסי לערב הסעודית, בזמן משחקים של פ.ס.ז', כאשר עדיין לא ברור מה הייתה מטרת הביקור שלו שם, שכן מסי אמנם שגריר כבוד של המדינה הסעודית, אך גם על פי דיווחים בחודשים האחרונים, הוא קיבל הצעה מקבוצת אל הילאל בערב הסעודית על סך 300 מיליון דולר, שבקבוצה היריבה שלה, אל נאסר, משחק גם כריסטיאנו רונאלדו.
כעת, בפאריס החליטו להשעות את מסי לשבועיים הקרובים, וב"פוט מרקאטו" המקומי מדווחים שההחלטה של הקבוצה להיפרד ממסי היא סופית. מנגד, העיתונאי ארבאלו מרטין טוען שמסי ביקש אישור לטוס לסעודיה, אבל רק שהוא היה כבר בדרך לריאד, בירת המדינה, ראשי פריז שינו את דעתם וקבעו אימון לבוקר של שני, שבו מסי כבר היה בסעודיה.
אז מה תהיה התחנה הבאה שלו? בברצלונה מאוד רוצים את השחקנים ומפעילים לחץ על המקורבים עליו ועליו גם דרך התקשורת, אך העסקה תהיה קשה מאוד לביצוע, שכן השכר הגבוה של מסי עשוי להפיל את העסקה. גם אינטר מיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם מעוניינת בשרותיו של השחקן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הגזמה ביכולות של מסי כשחקן
    נסים 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    התקשורת מגזימה המון בתיאור של מסי . הוא לא שחקן כל כך גדול ובטוח לא הגדול מכולם. גם כמנהיג במגרש הוא לא הוכיח את עצמו.
    סגור
  • מסי הגדול מכולם .
    רוני 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ניסיתי אתה אידיוט שכותב שטויות . תשמע ראיונות עם שחקנים שיחקו איתו ונגדו ואז תבין כמה אתה לא מבין בכדורגל . ולגבי הכתבה זה ברור שפ.ס.ז חיפשו להסיט את האש למסי . אין מצב שהוא לא יידע את ראשי המועדון . הם שינו את ץטכנית האימונים כדי לגרום לכל הבלגן הזה . עובדה שראמוס באותו הזמן שמסי היה בערב הסעודית ראמוס היה במדריד . למה אליו לא באים בטענות ?
    סגור
  • 2.
    וישמן ישורון ויבעט מלא כסף שחקן גמור.
    מאיר 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברצלונה תעשה טעות עם תחזיר את מסי לקבוצה הקבוצה נבנית יפה אז בלי שטויות.
    סגור
  • 1.
    בבקשה תחזורררר
    ויסקה בארסה???? 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חלום של כל אוהד בארסה שמסי יחזוררר
    סגור