עסקי ספורט

"מי שקורא להפציץ אותנו, לא ראוי להתארח בקריית שמונה"

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, הודיע כי לא יאפשר לבני סכנין לארח את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה במגרש העירוני
מערכת ice |  6
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, הודיע כי לא יאפשר לבני סכנין לארח את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה במגרש העירוני, זאת כי לטענתו "האוהדים שלכם קוראים להפציץ אותנו".
הודעתו של שטרן הגיעה אחרי מהומות שפרצו בעיר בעקבות העימותים השבוע בהר הבית וההסלמה הביטחונית, כאשר מתפרעים הבעירו צמיגים, יידו אבנים והשליכו זיקוקים לעבר השוטרים.
שטרן שלח מכתב חריף להנהלת בני סכנין, שביקשה לארח בקריית שמונה את משחקיה הביתיים האחרונים בפלייאוף התחתון בליגת העל, וכתב: "לאור פנייתכם לקיים את שני המשחקים הביתיים של קבוצתכם במסגרת ליגת העל באצטדיון העירוני בקריית שמונה, שקלנו בתחילה להשיב לכם בחיוב, אך אירועי אמש הפכנו את תשובתנו".
"בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון, נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה 'להפציץ את קריית שמונה עם טילים'".
"לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקריית שמונה. לאור האירועים החמורים הללו שבסכנין נותנים גב לאויב וקוראים לו לפגוע בקריית שמונה, הוחלט כי אין בכוונתנו לאפשר את אירוח משחקי הבית של סכנין בקריית שמונה, גם כדי למנוע עימותים מיותרים סביב הסוגיה הביטחונית והסיטואציה הקיימת היום".
"לא נוכל לעמוד מנגד כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קריית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך, לאפשר להם להיכנס לביתנו דרך הדלת הראשית - גם אם מדובר בחלק ולא בכלל. מאחלים לכם הצלחה ומקווים במקביל כי יעמוד לכם האומץ לגנות בפומבי את מאות האנשים שזעקו אתמול נגד מדינת ישראל ובעד הטרור והקריאה להפציץ את קריית שמונה", סיכם שטרן במכתבו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שישחקו בכפר קאסם מתאים להם (ל"ת)
    יוסי 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אחלה ראש עיר
    sam 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך צריך לעשות למי שבזים את המדינה והדגל! שחקו באמירויות!! קהיר!!
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    ארז 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד, כן ירבו !!
    שלומי 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד לקרית שמונה !! אין עוד מדינה בעולם שהמיעוט שחי בה כל כך שונא ולא נאמן למדינתו כמו שקורה עם המגזר הערבי בישראל !! צריך להתחיל להעמיד אותם במקומם בכל החזיתות.
    סגור
  • הקדמת אותי
    מועלם עזרא 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני מוסיף -אל לנו לטמון את הראש בחול לקרוא לילד בשמו .אי אפשר לאחוז את המקל בשני קצותיו .כפויי טובה שיראו איך "אחיהם" חיים
    סגור
  • 1.
    אלוף העולם אנחנו מגיעים לטייל רק בקרית שמונה
    אוהב יהודים 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לא לדאוג בג"ץ המטורלל יודיע שזה לא חוקי כי הם "שומרים על חיי אדם" המטורללים הללו
    סגור