עסקי ספורט

שחקני נבחרת הכדורגל נקלעו לעימות אלים עם המשטרה, 3 נעצרו

מקרה חריג, חמור ואלים התרחש הלילה בבירת ספרד, כאשר המשטרה המקומית לא זיהתה את שחקני נבחרת פרו, אשר הגיעו לקראת המשחק שלה מול נבחרת מרוקו, מה שהוביל למהומת אלוהים
מערכת ice | 
מעצרים של שחקנים בנבחרת כדורגל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
פרשה ביזארית ואלימה, בחסות משטרת ספרד ונבחרת פרו בכדורגל, התרחשה הלילה (בין שני לשלישי) במדריד. הנבחרת הדרום אמריקאית הגיעה לבירת ספרד לקראת משחק הידידות שלה מול נבחרת מרוקו, אשר יתקיים מחר בוונדה מטרופוליטנו, אצטדיונה של אתלטיקו מדריד. השחקנים נחתו במדריד בשלום, אך כאשר הגיעו לבית המלון שלהם - שם התרחשה התקרית הלא נעימה, בלשון המעטה.
המשטרה המקומית, חשבה כי לא מדובר בשחקני הנבחרת, אלא באוהדיה. הפשלה הזו בזיהוי גרמה לכוחות הביטחון להתעמת עם קשר הקבוצה יושימר יוטון. שחקנים נוספים נחלצו לעזרת חברם לסגל ובסופה של מהומה, אשר כללה מכות, דחיפות, קללות ובלאגן אחד גדול - יוטון,  השוער פדרו גלאסה ואלכס ולרה נעצרו.
בתקשורת הלטינית הזדעזעו מהמקרה החמור. כך נכתב בעיתונות הספרדית: "חמור מאוד, רשלנות פושעת של המשטרה. אם זאת הייתה קבוצה אירופאית הם לא היו זוכים ליחס הזה, חד משמעית". נכון לעכשיו, לא ברור איך הפרשה הזאת תשפיע על המשחק מחר. פרו מגיעה למפגש הזה אחרי שביום שבת היא נכנעה 2:0 לנבחרת גרמניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה