עסקי ספורט

האם נגלסמן פוטר מבאיירן בגלל בת זוגו העיתונאית?

כוכב באיירן וליברפול לשעבר, מרקוס בבל, אמר כי מערכת היחסים של המאמן עם עיתונאית "בילד" לשעבר לנה וורצנברגר יצרו אווירה "לא נוחה" בקרב השחקנים, שחששו כי דברים שיגידו או יעשו ידלפו לתקשורת
מערכת ice | 
נגלסמן ו-וורצנברגר (צילום גטי אימאג'ס)
לאור האופן הפיתאומי והמפתיע של פיטוריו של ג'וליאן נגלסמן מידי נבחרת הכדורגל באיירן מינכן, זה היה רק עניין של זמן עד שהתחלנו לראות השלדים מתחילים לבצבץ מתוך הארון. 
כוכב באיירן וליברפול לשעבר, מרקוס בבל, אמר בראיון לאחרונה כי נודע לו על "בעיה" בחדר ההלבשה של הנבחרת לאור העובדה שנגלסמן במערכת יחסים עם לנה וורצנברגר, שעד שנה שעברה הייתה כתבת בעיתון "בילד". 
"אני יודע שהקשר של נגלסמן עם וורצנברגר היה נושא ענק בחדר ההלבשה", אמר כוכב בבל, למגזין הגרמני "בליק". ״זה לא הלך טוב בכלל שהוא היה איתה. לכן החברה שלו הייתה בעיה גדולה עבור באיירן. היה חוסר אמון כי חלק מהשחקנים פשוט לא היו מסוגלים לתקשר יותר מה הם חושבים. הם פחדו שהכול יגיע לעיתון".
מערכת היחסים בין וורצנברגר לנגלסמן החלה מספר שבועות לאחר שמונה לאמן אלופת גרמניה, אז החליטה מערכת העיתון להעביר אותה מסיקור הקבוצה. 
למרות זאת, מוקדם יותר החודש תוכניות טקטיות של הנבחרת הופיעו בעיתון. עד עכשיו לא ידוע מי הדליף, אך האצבע המאשימה הופנה לבני הזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה