עסקי ספורט

בשישי זה קורה: מרתון ירושלים ייצא לדרך

מרתון ירושלים יוזנק מחר (שישי) כאשר עשרות אלפי משתתפים ירוצו במספר מקצים. במד"א מודיעים כי למען הרצים כוחות רבים יהיו פרוסים לאורך המסלול
מערכת ice |  1
הקמעות של מרתון ירושלים (צילום ארנון בוסאני)
מרתון Winner ירושלים יוזנק מחר (שישי) בשעות הבוקר המוקדמות מכיכר המגבית המאוחדת בדרך רופין ויסתיים בגן סאקר. עשרות אלפי רצים צפויים לקחת חלק במגוון המקצים בהם מרתון, חצי מרתון, מרוץ ל-10 ק"מ ו-5 ק"מ, מרוץ משפחות למרחק 1.7 ק"מ ומרוץ קהילתי למרחק של 800 מטר.
במד"א מדווחים כי למען בריאות הרצים הם יפרשו כוחות בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים באמצעות נידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי מד"א ורכבי שטח מיוחדים שינועו עם ציוד רפואי על המסלולים עצמם לצד הרצים. בנוסף, חוליות מגישי עזרה ראשונה, יסתובבו רגלית לאורך מסלול על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך.

מנהל מרחב ירושלים במד"א, אורי שחם, מסר: "הכוחות ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. על מנת לשמור על בריאות משתתפי המרתון אני מבקש מהרצים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את ריצתם או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית 'מד"א שלי'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עו'ד רשף מההתאחדות שונא ישראל
    דיא סבא 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביתר ירושלים קיבלה עונש כבד מידי על דברים שהפועל ת'א בכלל לא נענשת לבטל או להמתיק את העונש ! ביתר חייבת קהל שידרבן וידחוף אותה ןניצחונות וגם חייבת הכנסות חוגג הטיפש עזב הרבה חובות
    סגור