עסקי ספורט

ליאו מסי הפתיע: זו המתנה היוקרתית שנתן לחבריו הארגנטינאים

כאות הוקרה לחבריו, הזמין כוכב פאריס סן ז’רמן 35 מכשירי אייפון מוזהבים המכילים 24 קראט לשחקנים וצוות האימון, כאשר על כל מכשיר מוטבע שם השחקן, המספר שלו בנבחרת והסמל של ארגנטינה
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, pixabay)
אחרי שהגשים את חלום חייו והביא את גביע המונדיאל לארגנטינה בדצמבר האחרון, החליט ליאו מסי להשקיע בחזרה בחברים שעזרו לו בדרך להגיע לתואר אחריו רדף לארוך כל הקריירה שלו.
כאות הוקרה לחבריו בסגל, הזמין כוכב פאריס סן ז’רמן 35 מכשירי אייפון מוזהבים המכילים 24 קראט לשחקנים וצוות האימון, כאשר על כל מכשיר מוטבע שם השחקן, המספר שלו בנבחרת והסמל של ארגנטינה. ההזמנה המיוחדת, המוערכת בשווי של כ-200,000 דולר, הגיעה לדירתו של מסי בפאריז ותחולק בימים הקרובים לקבוצה. 
מקורב לכוכב אמר: “מסי רצה לעשות משהו מיוחד כדי לחגוג את הרגע, הוא יצר קשר עם היזם בן ליונס ויחד הם הגיעו לרעיון ולעיצוב”.
בן, מנכ”ל חברת iDesign Gold, אמר: “לא רק שליאו הוא השחקן הטוב ביותר אי פעם, אבל הוא גם אחד מהלקוחות הכי נאמנים שלנו. הוא יצר איתנו קשר חודשיים אחרי המונדיאל ואמר שהוא רוצה להעניק לחבריו מתנה כדי לחגוג, אבל לא שעון שגרתי, אז הצעתי את האייפונים והוא אהב את הרעיון”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה