עסקי ספורט

סוף עצוב. גופתו של הכדורגלן נמצאה בין ההריסות

נס לא היה כאן. 12 ימים לאחר שרעידת אדמה זעזעה את טורקיה וסוריה, נמצאה גופתו של שחקן הכדורגל כריסטיאן אטסו. זהו סוף טרגי לכדורגלן שיומיים לאחר רעידת האדמה פורסמו דיווחים שנמצא בחיים
מערכת ice | 
כריסטיאן אטסו (צילום טוויטר @dailyloud)
12 יום לאחר רעידת האדמה בטורקיה וסוריה שגבתה קורבנות רבים, נמצאה גופתו של כריסטיאן אטסו, כדורגלנה של נבחרת גאנה והטאיספור הטורקית. כזכור, יומיים לאחר רעידת האדמה פורסמו דיווחים שהשחקן נמצא בריא ושלם, אך במהרה התברר כי מדובר בדיווח שווא.
על פי פרטים שפורסמו במספר כלי תקשורת ביממה האחרונה, אטסו לא היה אמור להיות בטורקיה בעת רעידת האדמה מכיוון שהיה אמור לטוס לצרפת לבקר את משפחתו. השחקן החליט לבטל את טיסתו לצרפת, שהייתה אמורה לצאת מספר שעות לפני רעידת האדמה, ככל הנראה מכיוון שרצה לחגוג עם חבריו לאחר שכבש שער ניצחון ערב רעידת האדמה. ההחלטה הזו בסופו של דבר עלתה בחייו.  

אטסו היה בן 31 במותו ובעל עבר בינלאומי עשיר כאשר שיחק בנבחרת גאנה 65 פעמים וכבש 9 שערים ואף הופיע במונדיאל בברזיל בשנת 2014. הגנאי החל את הקריירה שלו במועדון הפאר הפורטוגלי פורטו ולאחר מכן עבר לשחק בצ'לסי (בעיקר היה מושאל לקבוצות שונות). בהמשך הוא העביר את הקדנציה הארוכה ביותר שלו בניוקאסל האנגלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה