עסקי ספורט

ברצלונה ברכש ענק: הקסם של רונאלדיניו חוזר לסיבוב שני?

15 שנה אחרי שרונאלדיניו סיים את דרכו בברצלונה, הקטאלונים בדרך להחתים את בנו בן ה-17 של הפנומן הברזילאי, ששיחק עד לאחרונה בשורות קרוזיירו ועתיד ללכת בדרכו של אביו
מערכת ice |  1
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
כ-15 שנה עברו מאז רונאלדיניו, אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, ולדעת רבים, הגדול בהם, סיים את דרכו בברצלונה לאחר תקופה בלתי נשכחת שהחזירה את בארסה לצמרת הכדורגל העולמי, כולל שתי אליפויות, זכייה אדירה בליגת האלופות וכדורגל שמח שהחזיר את קצב הסמבה לאירופה, כאשר כעת, ברצלונה מתקרבת לצעד מרגש במיוחד, גם לאוהדים וגם לרונאלדיניו עצמו.
אז על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, גאון הכדורגל הברזילאי רונאלדיניו יזכה לדור המשך גם במדים של ברצלונה, כאשר הקטאלונים בדרך להחתים את בנו בן ה-17 של שחקן העבר הברזילאי האגדי, ז’ואאו דה אסיס מוריירה, שסיים לאחרונה את דרכו במדי קרוזיירו הברזילאית וכבר נמצא על סף מעבר יוקרתי במיוחד למוליכת הליגה הספרדית.
בעוד רונאלדיניו היה קשר התקפי ולהטוטן בלתי נשכח בימי השיא שלו במדי הבלאוגרנה, בנו משחק בעמדת החלוץ ולאחר שעזב את קבוצתו הברזילאית הגיע למבחנים בברצלונה, שכנראה החליטה שהכישרון כן עבר בירושה במקרה הזה וקיבלה החלטה להחתים את ז'ואאו.

רונאלדיניו עצמו התייחס לאירוע המרגש ואמר: "אני עדיין חלק מהמועדון, ברצלונה היא חלק חשוב בחיים שלי. לכל מקום אליו אלך, ברצלונה תישאר איתי ובלבי. כשהבן שלי ישחק בבארסה אהיה חלק מהמועדון יותר מתמיד”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסגר מעגל
    זוהרה 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשמסי עלה לבוגרים רונלדיניו תמך בו ואימץ אותו. עכשיו, תורו של מסי לאמץ את הבן שלו. רק שיחזור לנו לברצלונה??
    סגור